امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۱/۱۴
کد خبر : 113321
چاپ خبر :

اختلاف خانوادگی؛ دلیل آتش‌سوزی قهوه‌خانه اهواز/ افزایش تعداد جان‌باختگان به 11 نفر + عکس

فرمانده انتظامی اهواز با اعلام افزایش تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی قهوه‌خانه نوارس اهواز به 11 نفر، گفت: این حادثه عمدی و غیرامنیتی بوده است.

به گزارش خبرگزاری بیان؛  یک قهوه خانه در منطقه کیان اهواز نبش خیابان مدرس شب گذشته دچار آتش‌سوزی شد که اسکلت و سازه چوبی این محل سبب افزایش حریق شد.

بنا بر آمار اعلام شده از اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در این حادثه که در ساعت 01:08 بامداد امروز رخ داد 10 نفر جان خود را از دست دادند و 6 نفر نیز دچار مصدومیت شدند که در بیمارستان‌های طالقانی، گلستان و آیت‌الله کرمی بستری شدند.

* هویت کشته‌شده‌های قهوه‌خانه بازار کیان اهواز مشخص شد

شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با اسامی کشته‌ها و مصدومان حادثه‌آتش‌سوزی در منطقه کیان اهواز اظهار کرد: پس از بررسی‌های انجام شده توسط نیروهای امدادی، هویت 4 نفر از کشته‌شده‌ها و تمامی مصدومان حادثه آتش‌سوزی قهوه‌خانه که بامداد امروز اتفاق افتاد، مشخص شده است.

وی به اسامی کشته‌ شده‌ها اشاره کرد و گفت: از مجموع 11 نفر فوتی در حال حاضر اسامی چهار نفر مشخص شده است که به این شرح است: حسن حیدری، عدنان عفراوی، فواد غافلی، فرحان حردانی، و هویت 6 نفر دیگر یا به دلیل همراه نداشتن مدرک سجلی یا شدت سوختگی همچنان مجهول‌الهویه هستند.

وی افزود: هم‌اکنون 7 جسد در بیمارستان طالقانی، 2 جسد در بیمارستان گلستان و یک جسد در بیمارستان امام اهواز است.

رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان اسامی مصدومان این حادثه را نیز اعلام کرد و گفت: در این حادثه 6 نفر مصدوم شده‌اند که اسامی آنان مشخص شده و به این شرح است: حمزه طائی 45 درصد سوختگی، 32 ساله بستری در بیمارستان طالقانی، هاشم عفراوی 70 درصد سوختگی، 19 ساله بستری در بیمارستان طالقانی، فواد عامری‌پور 21 درصد سوختگی 27 ساله بستری در بیمارستان طالقانی، عبدالحسین غافلی 63 ساله صاحب قهوه‌خانه دود گرفتگی و ناراحتی قلبی بستری در بیمارستان کرمی، صلاح الهایی سحر 30 ساله آتش‌نشان دودگرفتگی ترخیص از بیمارستان کرمی و سیداحمد فاطمی 37 ساله خفگی براثر دود بستری در بیمارستان گلستان.

وی گفت: هویت 6 نفر از کشته‌شده‌ها که در حال حاضر هویتشان مشخص نیست، در اخبار بعدی متعاقباً اعلام می‌شود.

* دستگیری مظنون اصلی حادثه آتش‌سوزی قهوه‌خانه نوارس در اهواز/ افزایش تعداد جان باختگان به 11 نفر

فرمانده انتظامی اهواز با تأکید بر عمدی و غیرامنیتی بودن این حادثه از دستگیری مظنون اصلی حادثه خبر داد.

سرهنگ صفری اضافه کرد: با بررسی دقیق و موشکافانه کارآگاهان پلیس آگاهی از محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی یک نفر را به هویت «م – م» که مظنون اصلی آتش‌سوزی بوده را در کمتر از چهار ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

* اختلاف با شوهر خاله در اهواز سبب مرگ 11 نفر شد

فرمانده انتظامی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه عامل آتش‌سوزی در کمتر از 4 ساعت شناسایی و بازداشت شد، اظهار کرد: فرد دستگیر شده 17 ساله است که با انگیزه انتقام از شوهرخاله خود قهوه‌خانه نوارس را به آتش کشیده است.

سرهنگ صفری با بیان اینکه هویت عامل آتش‌سوزی «م.م» است، گفت: عامل اتش‌سوزی با حضور در محل حادثه و بازسازی صحنه جرم به جرم خود اعتراف کرده که در ساعت یک بامداد با ریختن بنزین و قفل کردن درب قهوه‌خانه از بیرون، محل وقوع حادثه را به آتش کشیده است.

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات