امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۲/۲۸
کد خبر : 113023
چاپ خبر :
مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان‌شرقی خبر داد

تدابیر وزارت خارجه برای اتفاقات رخ‌داده در مرز ایران و ترکیه/ تعرفه خروج از کشور فعلا افزایش ندارد

مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان‌شرقی تدابیر اندیشیده شده وزارت امورخارجه برای اتفاقات رخ‌داده در مرز ایران و ترکیه برای مسافران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ اسماعیل بابایی‌راغب در رابطه با تدابیر اندیشیده‌شده وزارت امور خارجه نسبت به مسائل ایجادشده در مرز ایران و ترکیه برای مسافران و برخورد نامناسب ماموران ترکیه با مسافران ایرانی اظهار کرد: در این خصوص بنده به صورت میدانی از مرزهای ایران و ترکیه بازدید کرده و موضوعات را بررسی کردم.

مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان ادامه داد: مشکلات واقعی که در مرزها برای مسافران از جانب ترکیه ایجاد شده بود، مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: در همین خصوص چندین بار با سرکنسولگری ترکیه در تبریز دیدار داشته و طی چندین نوبت نکات مهم و مواردی که مورد توجه مردم بوده و اجحافی در آنها صورت گرفته بود را یادآور شده‌ام.

بابایی‌راغب تصریح کرد: سرکنسولگری ترکیه در تبریز برای رفع مشکلات قول مساعدت داد تا تمام نکات مطرح‌شده را مورد پیگیری قرار دهد که البته طبق گزارش‌های به دست آمده از مرزها روز به روز شاهد بهبود وضعیت کنش‌ها و رویه‌ها در مرزها هستیم که نقش سرکنسولی جمهوری ترکیه بسیار موثر بوده است.

وی همچنین شائبه‌‌های افزایش قیمت خروج از کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: این موضوع در حوزه مستقیم وزارت امور خارجه نیست ولی افزایش تعرفه خروج از کشور فعلا ملغی شده و در حال حاضر با تعرفه‌های ماه‌های گذشته در حال انجام است.

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات