امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۲/۲۶
کد خبر : 112908
چاپ خبر :

برپایی نمایشگاه کتاب در قالب۵ هزار عنوان و ۲۹ هزار جلد توسط انتشارات برات در گلپایگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری آموزش و پرورش در قالب ۵ هزار عنوان کتاب و بالغ بر ۲۹ هزار جلد کتاب برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ آیت الله سید علی طهماسبی خطیب جمعه گلپایگان در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب که صبح امروز در سالن ورزشی دبیرستان امام خمینی گلپایگان برگزار گردید با بیان اینکه کتاب بهترین یار انسان می تواند باشد اظهار داشت: انسان با کتاب و کتابخوانی مأنوس است و می تواند آنچه را که برای زندگی اش لازم است به دست آورد.

آیت الله طهماسبی ابراز داشت : باید به کتاب به عنوان یک ارزش اهمیت داده و فرهنگ سازی شود.

 

وی افزود: باید تا آنجا که مقدور است فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه در جوانان و نوجوانان ترویج شود.

امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه انتخاب نوع کتاب مهم می باشد عنوان کرد: با توجه به اینکه کتاب تغذیه روح است طبیعتاً اگر غذای ناسالم دریافت کنیم بیمار خواهیم شد ، بنابراین انتخاب نوع کتاب مهم می باشد.

وی در پایان با بیان اینکه در نمایشگاه دایر شده مجموعه کتاب ها دارای کلیت خوبی می باشد اذعان داشت: به همگان خصوصاً جوانان توصیه می کنیم از نمایشگاه بازدید داشته باشند و کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

? در ادامه محمد رضا توسلی سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه امروز افتتاح کتابخانه به اتفاق امام جمعه شهرستان انجام شد ابراز داشت: کتاب های خوبی در این سالن آوردند که دارای مطالب بسیار خوبی می باشد.

توسلی تصریح کرد: اگر اطلاع رسانی درستی در شهرستان صورت گیرد کلیه مردم شهرستان گلپایگان می توانند از این نمایشگاه استفاده کنند.

وی در پایان گفت: انواع و اقسام کتاب ها برای استفاده همه اقشار در این نمایشگاه موجود می باشد.

? سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان در ادامه بیان داشت: حدود دو ماه قبل انتشارات برات از تهران برای برپایی نمایشگاه کتاب از ما در خواست همکاری داشتند و تا جایی که توانستیم این همکاری صورت گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری آموزش و پرورش در قالب ۵ هزار عنوان کتاب و بالغ بر ۲۹ هزار جلد کتاب برگزار گردید.

وی گفت: این کتاب ها با موضوعات مختلف مذهبی ،دانشگاهی ، روانشناسی ،کودک ،بازی های فکری و… می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان اذعان داشت: این نمایشگاه امروز ۲۶ اسفند ماه توسط امام جمعه شهرستان ، سرپرست فرماندایر ، مدیریت آموزش و پرورش و اصحاب رسانه افتتاح و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

وی افزود: اگر استقبال خوبی صورت گیرد این نمایشگاه تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

ضابطی در پایان گفت: این نمایشگاه از ۲۰ الی ۳۰ درصد تخفیف دارد و برای بعضی اقشار تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است.

 

?در پایان ناصر آقا براتی مسئول انتشارات برات اضافه کرد : چند سال است مفتخریم در شهرستان گلپایگان این نمایشگاه را برگزار می کنیم و استقبال خوبی نیز صورت گرفته است.

 

آقا براتی گفت: طی این چند سال سعی کردیم هر ایراد و عیب و کم و کسری داریم با نظر سنجی از مردم و مخاطبان اصلاح کنیم.

 

وی با بیان اینکه امروز این نمایشگاه برگزار گردید اظهار داشت: نسبتا از نظرات مردم و مخاطبین کتاب و کتابخوان ها متوجه می شویم خیلی راضی هستند.

مسئول انتشارات برات و مسئول برپایی نمایشگاه کتاب ادامه داد: همیشه کم و کاستی هایی وجود دارد اما سعی کردیم نمایشگاه را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

وی در خاتمه از ضابطی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان که همکاری خوبی در این زمینه داشتند و آموزش و پرورش و اصحاب رسانه تشکر نمود.

تصاویر مرتبط: 

                    

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات