امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۲/۲۱
کد خبر : 112659
چاپ خبر :
دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولین شهرستان گلپایگان:

با هزینه شخصی هزینه های و بدون حمایت ارگانها هزینه ورزشی معلولین و جانبازان را پرداخت می کنیم

رفیعی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان در زمینه تامین سانس های ورزشی کمک شایانی نمودند گفت : از لحاظ هزینه ای تا کنون هیچ اداره ای هزینه ای را متقبل ننموده است.

به گزارش خبرگزاری بیان؛سید مهدی رفیعی دبیر هیئت جانبازان و معلولین شهرستان گلپایگان و رئیس هیئت جانبازان و معلولین ناحیه نیروی مقاومت بسیج سپاه در حاشیه مراسم ویژه معلولین در مصاحبه با خبرنگار بیان و نسل نو اظهار داشت: حدود پنج ماه است که دبیری هیئت جانبازان و معلولین شهرستان را عهده دار می باشم و حدود یک ماه است که دبیری هیئت جانبازان و معلولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه را برعهده دارم.

رفیعی با بیان اینکه این هیئت حدود یازده سال قبل در شهرستان گلپایگان تاسیس شده است ، اذعان داشت: متاسفانه نزدیک به پنج سال است که در این هیئت هیچ گونه فعالیتی صورت نگرفته است.

وی با عنوان اینکه به لطف خداوند و بزرگواری مسئولین حدود پنج ماه است که مسئولیت این هیئت را عهده دار می باشم گفت: در این پنج ماه حدود شش جشنواره و جشن را ترتیب دادیم و حدود یازده جلسه با مسئول سازمان بهزیستی برقرار کردیم.

 

وی ادامه داد : شخصا حدود ۴۶ دیدار با خانواده های معلولین داشتم.

دبیر هیئت جانبازان و معلولین شهرستان ابراز داشت: سعیمان بر این است تا بتوانیم با امکانات اولیه بچه ها را که چندین سال در منزل بودند و برخی دچار مشکلات روحی روانی شده بودند را از منازل بیرون آوریم زیرا تا قبل از این در سطح شهرستان فقط نامی از هیئت وجود داشت.

رفیعی گفت: با لطف خداوند و همکاری رئیس هیئت ورزش و جوانان سانس های ورزشی را تامین کردیم و خط تیراندازی را هم به صورت تمام اتوماتیک خریداری کردیم.

دبیر هیئت جانبازان و معلولین شهرستان با بیان اینکه متاسفانه هیچ مجموعه ای به ما سالن ورزشی نمی دهد خاطر نشان کرد : در هر شهرستان و استان اولین رشته ورزشی و بنا به سفارشات پیامبران و بزرگان تیراندازی می باشد اما متاسفانه در شهرستان ما چنین رشته ای وجود نداشته است.

مسئول کمیته تیراندازی شهرستان گلپایگان تصریح کرد: تمام خط اتوماتیک تفنگ و تپانچه را با هزینه شخصی خود و بدون حمایت ارگان ها و به صورت سیار در سالن هفده شهریور فعال نمودم در صورتی که اینگونه فعالیت قابل قبول نمی باشد.

وی با اشاره به وجود سالن ایثار در بنیاد شهید و امور ایثارگران و واگذاری آن به بخش خصوصی گفت : منابع داخلی این سالن را در دوره فرمانداران سابق تامین اعتبار و آماده سازی کردم اما متاسفانه به دلیل مدت محدودی که در شهرستان نبودم به بخش خصوصی واگذار شد.

مسئول کمیته تیراندازی شهرستان عنوان کرد : با مکاتباتی که با بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد دلیل این کار را عدم فعالیت سالن اعلام شده و پس از اتمام قرار داد با بخش خصوصی مجدداً از این سالن استفاده خواهیم کرد.

وی یادآور شد: طبق قوانین بنیاد شهید و امور ایثارگران سالن های ورزشی فرهنگی باید جامعه هدف را در نظر گیرند تا از آن استفاده کنند .

رفیعی افزود: در این مدت پنج ماه دیدار ها و گردهمایی هایی تشکیل دادیم تا بتوانیم از نزدیک در جریان مشکلات جانبازان و معلولین قرار گیریم.

دبیر هیئت جانبازان و معلولین شهرستان اضافه کرد : در منازل تک تک جانبازان و معلولین دورهمی خانوادگی داریم و مشکلات آنها را می شنویم و سعی در انعکاس مشکلات و دغدغه های آنان به مسئولان را داریم .

 

رفیعی با اشاره به برگزاری چندین دورهمی با جانبازان و معلولین شهرستان گفت: برای این برنامه ها تاکنون هیچ بودجه ای دریافت نکرده ایم.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان در زمینه تامین سانس های ورزشی کمک شایانی نمودند گفت : از لحاظ هزینه ای تا کنون هیچ اداره ای هزینه ای را متقبل ننموده است.

وی تصریح کرد : برنامه هایی که هیئت جانبازان و معلولین برگزار می کنند با جمع آوری کمکهای افرادی است که در این هیئت فعالیت می کنند که در این راستا کمکهای نائب رئیس هیئت سرکار خانم آرامی و آقای مرادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان در خور تقدیر است.

 

وی در خاتمه خاطرنشان کرد : با همکاری سرهنگ فروزاد اولین مراسم در ناحیه سپاه برگزار گردید.

خبرنگار بیان : مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات