امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۲/۱۹
کد خبر : 112530
چاپ خبر :
معاون سازمان دامپزشکی استان اصفهان:

از میان سی و سه کشتارگاه در استان اصفهان ده تای آن صنعتی است

معاون سازمان دامپزشکی استان اصفهان اظهار داشت: حدود سی و سه کشتارگاه در استان اصفهان وجود دارد که ده تای آن صنعتی می باشد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛دکتر کشتکار معاون سازمان دامپزشکی استان اصفهان در مراسم افتتاح کشتارگاه صنعتی گلپایگان که ظهر امروز در سالن اجتماعات این کشتارگاه برگزار گردید اظهار داشت: حدود سی و سه کشتارگاه در استان اصفهان وجود دارد که ده تای آن صنعتی می باشد.

وی با بیان اینکه دو ارگان، مسئول پیگیری نظارت بهداشتی می باشند ابراز داشت: دامپزشکی علاوه بر وظایف متعددی که دارد بحث نظارت فرآورده های پروتینی را نیز عهده دار می باشد.

وی با عنوان اینکه بیشترین انتقال بیماریها از طریق دام صورت می گیرد تصریح کرد: در بحث کشتارگاه خیلی عقب هستیم که باید حمایت بیشتری کنیم، تا به سطحی همچون کشتارگاههای برزیل برسیم که در آن گوشت دام بسته بندی ‌وعرضه می شود.

کشتکار بیان کرد: به کشتارگاه صنعتی گلپایگان موقتا اجازه بسته بندی داده شده است و امیدواریم به زودی این بخش به کشتارگاه اضافه گردد.

معاون سازمان دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه امیدواریم این کشتارگاه منطقه ای شود ابراز داشت: درخصوص تعطیلی کشتارگاه خوانسار خیلی حساسیت ها بود که طی جلسات و بازدید شورای شهر گلپایگان و خوانسار از ۱۵ فروردین این کشتارگاه تعطیل و به گلپایگان منتقل می شود.

معاون سازمان دامپزشکی استان اصفهان در خاتمه اظهار داشت: خواسته شده که کشتارگاه جدید در خوانسار ساخته شود که با توجه به فاصله کم تا خوانسار مقدور نیست.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات