چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

گاو گلپایگان جزو پنج نژاد برتر گاو ایرانی

‌ به گزارش خبرگزاری بیان؛ حیدر علی گل‌محمدی رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان گلپایگان ظهر امروز در جلسه ای که با حضور کشاورزان و دامداران شهرستان و دکتر رکنی معاونت بهبود تولیدات دامی و جهاد کشاورزی استان اصفهان که در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان سی هزار هکتار اراضی کشاورزی وجود دارد اذعان داشت: سد گلپایگان اولین سد خاکی و جزو سد های خوب کشور می باشد.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان گلپایگان افزود : حدود ۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلپایگان جهت کشت از آب سد گلپایگان بهره برداری می نمایند.

گل محمدی با عنوان اینکه شهرستان گلپایگان دارای اقلیم های متفاوتی می باشد گفت: نژاد گاو گلپایگان یکی از پنج نژاد برتر بوده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم پشتیبانی امور دام در بحث برانسوایس صورت گیرد گفت : جلسه ویژه ای با مرغداران برگزار گردید و دستورالعمل هایی در آن داده شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان گلپایگان تصریح کرد : اگر تسهیلات داده شده و تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شود می تواند به اقتصاد پایدار خانواده ها کمک داشته باشد

وی با عنوان اینکه کباب گلپایگان بخاطر علوفه خوب و دام آن معروف می باشد.
گفت: در بحث آبزیان نیز رشد بسیار خوبی داشتیم.

‌وی ادامه داد : در بحث تولید عسل، عسلی با کیفیت خوب و مناسب داریم و سالی چند تن عسل مرغوب تولید میکنیم

گل محمدی در خاتمه با بیان اینکه دامداران بعنوان یک قشر زحمتکش برای تولید دست به دست دولتمردان می دهند گفت: بخش کشاورزی تجلی‌گاه اقتصاد مقاومتی است و تولیدات آن می تواند کمک حال کشور باشد.

تصاویر مرتبط:

خبرنگار بیان: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 112524 و در روز شنبه 19 اسفند 1396 ساعت ۰۵:۱۳:۵۸
2024 copyright.