امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۲/۱۷
کد خبر : 112503
چاپ خبر :
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان خبر داد:

کمک ۹۸۵ میلیون تومانی مردم گلپایگان به زلزله زدگان کرمانشاه

کریمیان با بیان اینکه مردم شهرستان گلپایگان ۳۳۵ میلیون تومان به صندوق های هلال احمر واریز کرده و ۶۵۰ میلیون تومان کمک غیر نقدی داشتند اذعان داشت: بعد از برپایی جلسه هماهنگی با خیرین و اصناف کمک های مردمی به کانکس سوق داده شد .

به گزارش خبرگزاری بیان؛ حمیدرضا کریمیان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان در مراسم تجلیل از خیران، امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان که در سالن اجتماعات دانشکده فنی شهدا برگزار گردید ، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س) اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم، تجلیل از مردم مهربان گلپایگان و مشارکت آنان در این امر خدا پسندانه می باشد.

 

وی گفت : خدا را شاکریم که مردم در مشارکت خود جمعیت هلال احمر را معتمد خود دانسته و کمک های خود را به این جمعیت تحویل دادند.

کریمیان ضمن یادآوری وقوع زمین لرزه ۷.۳ ریشتری در شامگاه ۲۱ آبان ماه سال جاری در کرمانشاه که تأثیر امواجش در نیمی از کشور و حتی گلپایگان نیز احساس شد ابراز داشت : طبق آمار استاندار کرمانشاه در این زلزله حدود ۱۸ هزار واحد مسکونی کاملا تخریب شده و ۵۰ هزار واحد مسکونی خسارت جدی دیدند و نیز حدود ده هزار نفر مصدوم و ۵۷۴ نفر از هموطنانمان فوت شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان اذعان داشت : در میان همه غصه هایی که مردم کرمانشاه پس از وقوع زلزله داشتند آنچه باعث دلگرمی مردم کرمانشاه شد حضور همه جانبه مردم بود.

کریمیان با بیان اینکه مردم شهرستان گلپایگان از همان لحظات و ساعات اولیه وقوع زلزله به طرق مختلف کمک های خود را برای زلزله زدگان ارسال کردند
تصریح کرد: آمار ارسال کمک های مردمی از شهرستان گلپایگان در روزهای ابتدایی این حادثه به نسبت جمعیت و به اذعان مرکز آمار استانداری، بالاترین میزان در استان اصفهان را داشته است.

کریمیان با اشاره به حضور تیم جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان در مناطق زلزله زده کرمانشاه، بیان کرد: تیم جمعیت هلال احمر گلپایگان با یک دستگاه آمبولانس و خودروی پی کاپ به عنوان تیم پیشرو در ساعات ابتدایی حادثه در منطقه حاضر شد.

وی یاد آور شد : محموله چهار صد تخته ای چادر هلال احمر گلپایگان جزء اولین محموله های ارسالی از اصفهان بود.

کریمیان با بیان اینکه مردم شهرستان گلپایگان ۳۳۵ میلیون تومان به صندوق های هلال احمر واریز کرده و ۶۵۰ میلیون تومان کمک غیر نقدی داشتند اذعان داشت: بعد از برپایی جلسه هماهنگی با خیرین و اصناف کمک های مردمی به کانکس سوق داده شد .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان با عنوان اینکه گلپایگان از معدود شهرهایی بود که کانکس ارسال کرد تصریح کرد: از طریق هلال احمر تعداد۲۰ دستگاه کانکس که هزینه هر کدام ۴ میلیون تومان وجمعا ۸۰ میلیون تومان بود به کرمانشاه ارسال گردید.

 

وی در خاتمه اذعان داشت : در شب ولادت بانوی دو عالم آرزو داریم هیچ حادثه تلخی در هیچ جای دنیا اتفاق نیفتد و امیدواریم اعتماد به هلال احمر مستدام بوده و ادامه داشته باشد.

خبرنگاران بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات