چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

فعالیت ۷ باشگاه ورزشی خصوصی مخصوص بانوان در شهرستان گلپایگان

به گزارش خبرگزاری بیان؛ الهام بازدار مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان در همایش آمادگی جسمانی ویژه بانوان شهرستان گلپایگان که صبح امروز به مناسبت
گرامی داشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن در محل سالن هفده شهریور گلپایگان ، با همکاری اداره ورزش و جوانان ، مسئول کمیته آمادگی جسمانی و کمیسیون فرهنگی ورزش شورای اسلامی شهر گلپایگان برگزار گردید در مصاحبه با خبرنگاران با عنوان اینکه امیدواریم با برگزاری چنین همایش هایی برای بانوان نشاط بیافرینیم اظهار داشت: برای این همایش از باشگاه های ورزشی شهرستان گلپایگان دعوت به عمل آمده و همه مدعوین در این همایش شرکت کردند.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان با بیان اینکه هدف این همایش ایجاد رقابت بین باشگاه ها می باشد اذعان داشت: سعی بر آن است که بانوان و ورزشکاران بیشتر با یکدیگر و با مربیان و رشته های ورزشی آشنا شوند .

بازدار با عنوان اینکه در شهرستان گلپایگان حدود هفت باشگاه خصوصی داریم و از همه آنها برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آمده خاطر نشان کرد : در باشگاه ها رشته های مختلف آمادگی جسمانی، ایروبیک ، بدن سازی ، یوگا و… وجود دارد.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان در خاتمه گفت: طبق تحقیقات میدانی به عمل آمده و گزارشات رسیده در باشگاه های شهرستان زومبا کار نمی شود.

تصاویر مرتبط: 

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 112445 و در روز سه شنبه 15 اسفند 1396 ساعت ۱۵:۵۷:۰۹
2024 copyright.