چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

با تلاش در جهت بهره گیری از استعدادها و توانمندیهای بانوان می توان بخش زیادی از معضلات آنان را حل کرد

به گزارش خبرگزاری بیان؛ معصومه قربانی عضو شورای شهر شهرستان گلپایگان در همایش کارگاهی مینا کاری که صبح امروز در خانه معلم شهرستان گلپایگان برگزار گردید ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهارداشت: این همایش با هدف اشتغالزایی بانوان و حمایت از هنرمندان بود.

وی با بیان اینکه این هنر در اصفهان به شدت مورد استقبال قرار گرفته است ابراز داشت: با برگزاری این همایش علاوه بر معرفی بیشتر این هنر ، بانوان با انجام این کار در منزل علاوه بر رسیدگی به وظایف اصلی خود می توانند کسب درآمد داشته باشند.

قربانی عنوان کرد : مربی این هنر در صورت گزینش کارهای بانوان بازار فروش آن را تضمین کردند.

وی افزود: این بسیار مهم است که کاری که بانوان هنرمند انجام می دهند را بتوانند به فروش برسانند نه اینکه در گوشه خانه نگهداری کنند.

عضو شورای شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه تقریبا نیمی از افراد جامعه را بانوان تشکیل می دهند ابراز داشت: این امر می تواند در اقتصاد تاثیر گذار باشد.

وی تصریح کرد: بانوان انگیزه خوبی برای اشتغالزایی و کارآفرینی دارند باید در این مسیر موانع و محدودیت ها برداشته شود و در جهت تسهیل شرایط و قوانین و زیر ساخت ها برنامه ریزی صورت گیرد.

این عضو شورای شهر گلپایگان اذعان داشت: در حوزه اشتغال اگر در جهت توان افزایی بانوان و بهره گیری از استعداد ها و توانمندی های این قشر نهایت تلاش صورت گیرد می تواند بخش زیادی از معضلات بانوان را حل کند.

قربانی با اشاره به اینکه دستاوردهای این کار آموزش و شناخت زنان کارآفرین ، آشنایی بانوان با یکدیگر و در جمع یکدیگر می باشد خاطر نشان کرد: به این دستاورد ها اکتفا نکرده و دنبال دستاوردهای بیشتری هستیم

 

وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت های مسئولین ضمن حفظ بنیان خانواده جایگاه و ارزش زن را از این که هست بیشتر کنیم.

قربانی اضافه کرد : امیدواریم در جهت اشتغالزایی قدم مثبتی بر داریم تا بسیاری از معضلات و مشکلات زنان بدسرپرست و بی سرپرست را برطرف نماییم.

وی در خاتمه ضمن اشاره به استقبال خوبی که از این همایش صورت پذیرفت و قدردانی از مسئولینی که با وجود مشغله با حضور در این همایش حمایت خود را از بانوان نشان دادند اذعان داشت: از مسئولین ادارات خواهان همراهی در این زمینه هستیم و می‌خواهیم برای تهیه هدایا از کارهای میناکاری خرید کنند تا این هنر در شهرستان گلپایگان رونق پیدا کند.

تصاویر مرتبط: 

                                  

خبرنگار بیان: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 112013 و در روز شنبه 12 اسفند 1396 ساعت ۱۴:۰۷:۴۴
2024 copyright.