امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۲/۱۱
کد خبر : 112004
چاپ خبر :
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان خبر داد:

۹ واحد از موقوفه حاج حسن شهریاری وقف حوزه علمیه و ۶ واحد دیگر باضافه زمین موقوفه مربوط به اداره اوقاف است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان ابراز داشت: ۹ واحد از این موقوفه به ایشان به عنوان خیر می رسد که وقف حوزه علمیه می کنند و ۶ واحد به اضافه زمین موقوفه مربوط به اداره اوقاف است .

به گزارش خبرگزاری بیان؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان در مراسم افتتاح ۱۵ واحد مسکونی موقوفه حاج حسن شهریاری که ظهر امروز با حضور حجت الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور، حجت الاسلام صادقب مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان وحجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری برگزار گردید اظهار داشت : این موقوفه در ۵ واحد سه طبقه بنا شده و تعداد رقبات آن ۱۱۷ رقبه می باشد.

وی با بیان اینکه مقداری از این موقوفه به عنوان پذیره به مردم واگذار گردیده است تصریح کرد: ۱۲ سال پیش حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه سفت کاری این موقوفه شد که حجت الاسلام محمدی گلپایگانی آنرا خریدند تا نازک کاری آن انجام شود.

وی ابراز داشت: ۹ واحد از این موقوفه به ایشان به عنوان خیر می رسد که وقف حوزه علمیه می کنند و ۶ واحد به اضافه زمین موقوفه مربوط به اداره اوقاف است .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان بیان کرد: حدود قیمت زمین و ساختمان قبلی و هزینه هایی که شده بیش از ۲ میلیارد است.

وی تصریح کرد : ۶ واحد مربوط به موقوفه حاج حسن شهریاری با نیت روضه خوانی است و کل زمین حدود ۹۰۰متر مربع است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان در خاتمه با بیان اینکه اهمیت وقف را همه می دانند یاد آور شد: این ویژگی وقف و درآمد پایدار و احسان ماندگار است.
خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات