چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان موجب اعتماد بیشتر مردم به نظام می‌شود/ داوطلبانه آماده بررسی اموالم هستم

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از طرح نمایندگان برای اعاده اموال نامشروع مسئولان گفت: نظر من کلی‌تر از این است و آن حرکت در مسیر شفافیت مسائل مالی چه درمورد مسئولان و چه درمورد سایرین است و بر این اساس باید منشاء دارایی‌های همه مردم مشخص شود.

وی افزود: اصل شفافیت مالی و اصل محدود کردن معاملات نقدی از جمله کارهایی است که باید برای مبارزه با فساد اقتصادی به طور جدی صورت گیرد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان اقدام بسی ر خوبی در جهت اعتمادسازی بیشتر در بین مردم نسبت به مسئولان نظام است و گام مثبتی است که در این مسیر برداشته شده است.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: باید مبادلات مالی تا سقف محدودی به صورت نقدی انجام شود و معاملات باید از طریق بانکی انجام شده و به ثبت برسد و از این طریق جلوی  ارتشاء و سوء استفاده‌های مالی گرفته شود و هر فردی که بخواهد پولی را در جایی سرمایه‌گذاری کند باید منشاء مشروع بودن آن پول را اثبات کند.

وی در پایان گفت:در راستای اجرای طرح  اعاده اموال نامشروع مسئولان حاضر هستم تا به صورت داوطلبانه اولین فردی باشم که اموالم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 111878 و در روز پنجشنبه 10 اسفند 1396 ساعت ۰۷:۵۸:۱۷
2024 copyright.