چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

واکنش جانشین فرمانده سپاه به نمایش نتانیاهو در مونیخ

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز ( دوشنبه 30 بهمن) در همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: در گذشته آمریکا در سطوح راهبردی تهدیدات، علیه ما اقدام می‌کرد اما امروز خودش هم وارد سطوح عملیاتی شده است.

وی افزود: امروز آمریکا و اسرائیل تبدیل به هنرپیشه مضحک شده‌اند و لاشه یک موشک و بال یک پرنده را به عنوان موشک و پهپاد ایرانی نمایش می‌دهند. این که آنها می‌گویند موشک نمایش داده شده، ایرانی است که ما به صراحت آن را رد می‌کنیم اما سوال این است که سامانه‌های ضد موشک آنها کجا بودند؟

جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: این آهن پاره‌هایی که به عنوان سامانه تاد یا پاترویوت به عربستان فروختند، کجا بودند که نتوانستند یک موشک را رهگیری و منهدم کنند. آنها بدنه یک موشک را که بیشترین سطح مقطع راداری را دارد، به نمایش گذاشتند. آنها که نمی‌توانند یک موشک رابزنند، اگر صد موشک بر سر آنها فرود آید چه خاکی بر سر می‌ریزند.

سردار سلامی ادامه داد: از جمله اقدامات رهبری حفظ حضور در مقابل دشمنان داخلی بود. شیرخوارگانی که روزی از این نظام تغذیه می‌کردند و با انقلاب بزرگ شدند، امروز طلبکار شدند و کسانی که معروف به استکبارستیزی بودند، امروز آمریکا و اسرائیل را رها کرده و به جان انقلاب افتاده‌اند. کسانی که از اقبال سیاسی بهره‌مند نیستند، امروز برای انتقام شخصی نامه به رهبری می‌نویسند زیرا از قدرت محروم هستند.

منبع: تسنیم

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 111281 و در روز دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت ۰۵:۵۲:۵۷
2024 copyright.