امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۲۸
کد خبر : 111203
چاپ خبر :

هلاکت شرور مسلح و دستگیری عاملان تیراندازی به مردم زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور مسلح و عامل تیراندازی به‌سمت مردم در درگیری با تکاوران پلیس به هلاکت رسید و ۳ همدست وی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان در پی کسب خبری مبنی بر تیراندازی به‌سمت مردم در شهر زاهدان و مجروح‌شدن 4 شهروند در این حادثه، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی پس از شناسایی محل اختفای این شرور مسلح در یکی از محله‌های زاهدان، این منطقه را محاصره کرده، که فرد مذکور به محض مشاهده یگان‌های عملیاتی پلیس با ماموران درگیر شد.

وی  تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه، شرور مسلح به هلاکت رسید و 3 همدست وی دستگیر شدند.

سردار قنبری در ادامه گفت: این شرور مسلح، به‌همراه سایر همدستانش به‌دلیل ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و حمل و نگهداری سلاح و درگیری با ماموران پلیس تحت تعقیب بوده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قانون‌شکنان و هنجار‌گریزان خللی به امنیت پایدار جامعه وارد کنند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات