چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

“گروکشی دولتی‌ها از نمایندگان سؤال کننده از روحانی”

به گزارش خبرگزاری بیان؛  سیدحسین نقوی‌حسینی یکی از نمایندگان سؤال‌کننده از رئیس‌جمهور درباره وضعیت مالباختگان مؤسسات مالی و اعتباری با انتقاد از تعلل هیئت‌رئیسه مجلس در طرح سؤال از رئیس‌جمهور در صحن پارلمان، گفت: بالاخره هیئت‌رئیسه پارلمان تحت فشار نمایندگان سؤال‌کننده از رئیس‌جمهور، موضوع سؤال را جهت بررسی‌های بیشتر به کمیسیون اقتصادی ارجاع داد؛ البته این کار طبق آیین‌نامه داخلی مجلس می‌بایست ماه‌ها پیش انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید:
ابطحی: لاریجانی گفت “دیگر نمی‌توانم جلوی سؤال از روحانی را بگیرم”
لاریجانی: کسی در مجلس مانع سؤال از روحانی نیست
طرح سؤال از روحانی با 76 امضا به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد
وی با بیان اینکه معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها از درخواست‌های نمایندگان برای حل مشکلات مردم در ازای انصراف از سؤال‌ از رئیس‌جمهور گروکشی می‌کنند، اظهار داشت: متأسفانه معاونان پارلمانی تلاش می‌کنند تا نمایندگان سؤال‌کننده از رئیس‌جمهور، امضاهای خود را پس بگیرند و یا تعداد امضاها به حداقل برسد، به‌طوریکه به عنوان مثال، وقتی نمایندگانی با یک وزیر ملاقات دارند و یا از وی درخواستی برای حل مشکل حوزه انتخابیه‌شان دارند، ابتدا از او می‌خواهند که فُرم انصراف از سؤال از رئیس‌جمهور را پُر کنند و از سؤال‌شان منصرف شوند؛ این تلاش‌ها انجام شده و دارد انجام هم می‌شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس اضافه کرد: معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها در تلاش هستند تا امضاهای طرح سؤال از رئیس‌جمهور  به کمتر از حد نصاب برسد و ممکن ایت این اتفتق نیز بیافتد.

نقوی‌حسینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم کمیسیون اقتصادی مجلس در اسرع وقت به وضعیت طرح سؤال از رئیس‌جمهور رسیدگی کرده و نتایج آن را اعلام کند، به هر حا نمایندگان سؤال‌کننده خواهان تعیین تکلیف سپرده‌گذاران و مالباختگان مؤسسات اعتباری هستند.

چندی پیش 180 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح سؤالی از حجت‌الاسلام روحانی، رئیس‌جمهور خواهان روشن شدن وضعیت مالباختگان و سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری شدند.

منبع: تسنیم

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 111052 و در روز چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت ۰۵:۳۵:۵۸
2024 copyright.