امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۲۴
کد خبر : 110986
چاپ خبر :
عاطفه خادم الحسینی:

سال ۹۵ با کسب سه مدال طلا به من بازیکن فنی لقب دادند

خادم الحسینی با بیان اینکه در سال ۹۵ با کسب سه مدال طلا لقب بازیکن فنی به من داده شد تصریح کرد : با حمایت شیهان صافی و پدر و مادرم توانستم ایت مقام را کسب نمایم

به گزارش خبرگزاری بیان؛ عاطفه خادم الحسینی قهرمان کاراته کشوری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بیان اظهار داشت: در سن چهار و پنج سالگی رشته ژیمناستیک را دنبال کردم و از پنج سالگی تاکنون کاراته کار می کنم.

وی اذعان داشت: دوبار به اردوی تیم ملی دعوت شدم و امسال در مسابقات بین‌المللی ایران زمین مقام اول و مقام سوم انفرادی را کسب کردم

 

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ با کسب سه مدال طلا لقب بازیکن فنی به من داده شد تصریح کرد : با حمایت شیهان صافی و پدر و مادرم توانستم ایت مقام را کسب نمایم

خادم الحسینی با عنوان اینکه اکنون در حال آماده سازی خود برای مسابقات بین المللی ترکیه می باشم گفت : با کمک شیهان صافی و حمید مخلصی رئیس هیئت کاراته گلپایگان، ۳۱ فروردین سال آینده به این مسابقات اعزام خواهم شد.

وی در پایان گفت : بعد از مسابقات ترکیه هدف بنده المپیک ۲۰۲۰ می باشد.

?حمید مخلصی رئیس هیئت کاراته شهرستان گلپایگان در آیین تقدیر از عاطفه خادم الحسینی قهرمان کاراته مسابقات بین‌المللی ایران زمین که شامگاه روز گذشته در منزل ایشان برگزار گردید اظهارداشت : کاراته کاهای گلپایگانی در یکی دو سال گذشته در استان دارنده مقام اول بودند و سه ماه گذشته نیز قاسم خوبرو توانست در مسابقات جهانی به مقام سوم جهان دست یابد.

 

مخلصی با بیان اینکه از طرف شیهان صافی مبلغ ۴ میلیون تومان به قاسم خوبرو اهدا گردید ابراز داشت: در مسابقات انتخابی تیم ملی در انتخابات المپیک از ۲۵ نفری که از استان اصفهان در این مسابقه شرکت کردند ۶ نفر آنان از بچه های گلپایگان می باشند.

وی افزود : شرکت کنندگان در مسابقات در این مسابقه ۶ مقام آوردند که شامل ۱ طلا و ۵ برنز بود.

 

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه شرکت کنندگان گلپایگانی طی یکی دو مرحله آینده وارد تیم ملی شوند اذعان داشت: امیدواریم شهرستان گلپایگان که قطب کاراته استان اصفهان می باشد را در مسابقات تیم ملی داشته باشیم.

 

رئیس هیئت کاراته شهرستان گلپایگان یاد آور شد : خانم عاطفه خادم الحسینی در قسمت بانوان توانستند مقام آورند و باعث شدند این ورزش در قسمت خانم ها رونق بیشتری داشته باشد.

مخلصی در پایان گفت: از این که خانم ها نیز در حال فعالیت می باشند بسیار خرسند هستیم.

تصاویر مرتبط:

  

 

خبرنگار : مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات