امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۲۴
کد خبر : 110996
چاپ خبر :
مسئول کمیته فرهنگی- ورزشی شورای شهر گلپایگان:

بانوان ورزشکار باید در بحث اخلاق، عفاف و حجاب نمونه باشند

خوشنویسان با بیان اینکه عاطفه خادم الحسینی از تمامی فرصتهای بوجود آمده به خوبی استفاده کرد و هم در ورزش و هم در بحث حجاب نمونه است یادآور شد: همه ما باید در بحث حجاب ، عفاف ، اخلاق و ورزش نمونه باشیم و با تقوا ، ایمان و عمل صالح به فعالیت بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ طاهره خوشنویسان مسئول کمیته فرهنگی- ورزشی شورای شهر گلپایگان در مراسم تقدیر از عاطفه خادم الحسینی مقام اول مسابقات کاراته ایران زمین با بیان اینکه این موفقیت برای همه جای خوشحالی دارد عنوان داشت: وقتی نیت و هدف مان خدمت کردن به اجتماع و جامعه باشد و بتوانیم پیام رسان پیام رهبرمان باشیم کار به درستی پیش می رود و موفقیت کسب خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه عاطفه خادم الحسینی از تمامی فرصتهای بوجود آمده به خوبی استفاده کرد و هم در ورزش و هم در بحث حجاب نمونه است یادآور شد: همه ما باید در بحث حجاب ، عفاف ، اخلاق و ورزش نمونه باشیم و با تقوا ، ایمان و عمل صالح به فعالیت بپردازیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی فرزندان ما در ورزش باشند جایی نمی روند اما وقتی از ورزش خارج شوند باید آنها را در جاهای دیگری یافت.

? معصومه قربانی عضو شورای شهر گلپایگان نیز در حاشیه این مراسم بیان داشت: از این که خوشحالی پدر و مادر عاطفه را می بینم خوشحالم و این موفقیت را به خانواده و مربی و جامعه ورزشی تبریک می گویم

قربانی ابراز داشت: اخیرا با وجود اطلاع رسانی های کم، درخشش بانوان در عرصه ورزشی بیشتر شده است و ورزشکاران خانم زیادی وجود دارند.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش بانوان خیلی کم می باشد و آنطور که باید توجهی به این امر نشده است گفت: از مسئولین ذیربط انتظار می رود با توجه به استعدادهای فراوانی که در بانوان وجود دارد به بانوان توجه بیشتری داشته و زمینه شکوفایی این استعدادها را فراهم آورند.

?‌ الهام بازدار مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان نیز در این مراسم در مصاحبه با خبرنگار بیان ابراز داشت : به نوبه خود در اداره ورزش و جوانان از این که خانم عاطفه خادم الحسینی در قسمت بانوان مقام کسب کردند خرسندم.

وی ضمن تشکر از مسئول کمیسیون‌فرهنگی_ورزشی بانوان شورای شهر ، اداره ورزش و جوانان ، رییس شورای شهرستان و مسئول امور بانوان شورای شهر گلپایگان ابراز داشت : پیگیری های مستمر حمید مخلصی و هیئت کاراته و تلاش های عاطفه بر هیچ کس پوشیده نیست .

بازدار با عنوان اینکه امیدواریم که عاطفه در آینده مقام های بهتری کسب کرده و در سطح جهانی نیز بدرخشدتصریح کرد : ان شا الله در آینده شاهد مربیگری خانم عاطفه خادم الحسینی برای بچه های گلپایگان باشیم و از تواناییهای ایشان در ورزش بانوان بتوانیم استفاده کنیم.

 

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات