امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۲۲
کد خبر : 110936
چاپ خبر :
نماینده ولایت فقیه در گلپایگان:

اولین تهدید دشمن برای انقلاب و نظام تشکیک در اصل ولایت فقیه است/حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان با وعده های توخالی و برجامی میسر نیست

خطیب جمعه گلپایگان اظهار داشت : مسئولین باید مخلصانه مجاهدت کنند و بدانند تحقق اولویت هایی همچون اشتغال، رونق اقتصادی و مبارزه با فساد، هیچگاه با تکیه بر شعار درمانی و وعده های توخالی و برجامی میسر نمی شود .

به گزارش خبرگزاری بیان؛ آیت الله سید علی طهماسبی خطیب جمعه گلپایگان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن که صبح امروز برگزار گردید اظهارداشت : سلام و درود بر شما ملت انقلابی ، ولایی و غیور شهرستان گلپایگان که امروز با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن بار دیگر با امام راحل ، ولی امر مسلمین و شهدا بیعت و تجدید میثاق کردید.

 

آیت الله طهماسبی ابراز داشت: حضور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسرائیل و غربی هایی که اخیرا در خصوص فعالیت های تسلیحاتی، موشکی و همچنین نفوذ منطقه ای ایران در خاورمیانه رجز خوانی هایی داشتند خواهد بود.

وی با بیان اینکه رمز بقای انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه می باشد تصریح کرد: عدم حضور مردم در صحنه، امیرالمومنین علی علیه السلام را خانه نشین کرد لذا از مسئولین کشور انتظار می رود تمام تلاش خود را جهت نگه داشتن پرشور مردم در صحنه بکار گیرند.

وی ادامه داد : مسئولین باید مخلصانه مجاهدت کنند و بدانند تحقق اولویت هایی همچون اشتغال، رونق اقتصادی و مبارزه با فساد، هیچگاه با تکیه بر شعار درمانی و وعده های توخالی و برجامی میسر نمی شود بلکه اقدام و عمل انقلابی و مدیریت و تلاش جهادی می طلبد.

امام جمعه گلپایگان اظهار داشت: مسئولین کشور بجای چشم دوختن به خارج و صرف هزینه های گزاف برای توافقات بی ثمر با دیگران به توان های داخلی تکیه کنند و با اتکا به جوانان، کشور ما را به قله های پیشرفت برسانند.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان ابراز داشت: کسانی که در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این اجتماع عظیم شرکت کرده و آغاز چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن گرفتند باید بدانند که دشمن هیچگاه دست از دشمنی برنخواهد داشت.

وی اضافه کرد: امروز موارد زیادی نظام جمهوری اسلامی و ملت و انقلاب اسلامی را تهدید می کند که هیچگاه نباید از آنها غافل شد.

وی یادآور شد: اولین تهدید برای نظام و انقلاب اسلامی تشکیک در اصل ولایت فقیه می باشد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون برای ایجاد تشکیک در کشور اذعان داشت: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون چون قدرت و عظمت و شوکت ولایت فقیه را دیده اند تلاش می کند روی مغز جوانان مان کار کند و پایبندی به ولایت فقیه را دچار سستی کنند.

وی با اشاره به حضور همه جانبه مردم در کنار ولایت فقیه و دفاع از ایشان اظهار داشت: اگر ولایت فقیه و حمایت از ایشان نباشد دشمن به راحتی اهداف خود را پیاده خواهد کرد.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در سال های اخیر و در اجتماعات مختلف مبنی بر تقویت روحیه انقلابی در تمامی سطوح و اقشار ابراز داشت: دومین تهدید که نباید از آن غافل شد تضعیف اندیشه و روحیه انقلابی می باشد.

وی افزود: باید روحیه انقلابی را در خود تقویت نماییم چرا که دشمن دقیقا برعکس این قضیه عمل می نماید و به دنبال تضعیف روحیه انقلابی مردم ما می باشد.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان اذعان داشت: امروز ملت ما در سراسر کشور در این راهپیمایی باشکوه اعلام کردند که همانند روزهای اول انقلاب بلکه استوارتر انقلابی هستند و انقلابی باقی خواهند ماند.

امام جمعه گلپایگان سومین تهدید دشمنان را ترویج ابتذال فرهنگی دانست و گفت : دشمن به شدت روی این موضوع کار می کند و می خواهد چادر را از سر بانوان ما بردارند و بی حجابی و بد حجابی را ترویج داده و جوانان مان را لاابالی کند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ما فرهنگ عاشورایی و فرهنگ زهرایی و امام زمانی است و هیچگاه در مقابل فرهنگ مبتذل غرب خضوع نخواهیم کرد

امام جمعه گلپایگان چهارمین تهدید را ترویج ملی گرایی و قومیت گرایی عنوان نمود و ادامه داد: همه ما ایران را دوست داریم و برای آن جانمان را می دهیم اما ایران وقتی برای ما ارزش دارد که در کنار اسلام باشد نه جدای از اسلام.

 

خطیب جمعه گلپایگان با عنوان اینکه پنجمین تهدید دشمن اختلاف افکنی می باشد تصریح کرد: اجتماع و وحدت و یکپارچگی شما دشمن کش بوده و همه نقشه های شیطانی دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی ترویج تجمل گرایی و خرافی گری را ششمین تهدید دشمن عنوان نمود و گفت : مسئولی که زندگی اشرافی دارد و در خانه چند ده میلیاردی زندگی می کند. به درد مسئولیت در این کشورنمی‌خورد .

 

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید قدر ملت را بدانند بیان داشت: کسی که در انجام وظیفه اش کوتاهی کند و بخاطر پست و مقام، مسئولیت برعهده گرفته باشد اگر در مسئولیت بماند به خون شهدا و آرمان های انقلاب خیانت کرده است.

آیت الله طهماسبی در خاتمه اظهار داشت: باید کسی در صحنه حضور پیدا کند و مسئولیت قبول کند که مجاهدانه برای خدمت به مردم تلاش کند.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات