امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۲۱
کد خبر : 110901
چاپ خبر :

درگذشت یک دانشجوی جهادی هنگام کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه

یکی از دانشجویان جهادی هنگام آواربرداری و کمک به زلزله‌زدگان شهر سرپل ذهاب به دیدار حق شتافت.

به گزارش خبرگزاری بیان؛  یکی از دانشجویان جهادی دانشگاه فرهنگیان ایلام طی روزهای اخیر هنگام آواربرداری و کمک به زلزله‌زدگان شهر سرپل ذهاب به دیدار حق شتافت.

زلزله کرمانشاه

کرمانشاه| خانه زلزله‌زدگان را در کمتر از یک ماه ساختیم

صادق مفرد، مسئول جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی در پیامی درگذشت این دانشجوی جهادی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

“درود خداوند بر جهادگر فی سبیل الله، نجف‌ عبدالهی دانشجوی تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان ایلام و از جهادگران شهر ورزقان استان آذربایجان‌شرقی که در ایام دهه فجر و در حین آواربرداری و کمک به زلزله زدگان شهر سرپل ذهاب به دیدار حق شتافت.

خوشا آن جهادگر عروج کرده ارجمند و بی‌ادعا که با لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی در پی زلزله کرمانشاه “از همه‌ کسانی‌که می‌توانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست می‌کنم که به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.”،از روزهای نخست پای در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نهاد و روزهای جوانی خویش را صرف کمک به مردم زلزله‌زده نمود.

خوشا به سعادت این جهادگر که با توشه‌ای مملو از مجاهدت‌های صادقانه و خالصانه به دیدار حضرت حق شتافت و تکلیف ما جهادگران را نسبت به شهیدان این راه سنگین‌تر کرد.از این رو امید است که با یاری خداوند متعال در عرصه خدمت به #محرومین و رساندن آنان به حقوق حقه ایشان ثابت قدم گردیم.

اینجانب درگذشت شهادت‌گونه آن جهادگر و سرباز ولایت را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم و بازماندگان معزز وی و جامعه جهادگران تسلیت عرض می‌نمایم و ضمن ادای احترام بر ساحت ایمان او از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسئلت دارم.”

منبع : تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات