امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۲۱
کد خبر : 110890
چاپ خبر :
نقوی‌حسینی:

واقعیت‌های قبل از انقلاب بیان شود/ انقلاب اسلامی به ایران عزت داد

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس گفت: رسانه‌های انقلابی به بیان واقعیت‌های قبل از انقلاب بپردازند و به مردم نشان دهند که وضعیت کشور در قبل از انقلاب به چه صورت بوده است.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سیدحسین نقوی‌حسینی شامگاه جمعه در یادواره 75 شهید والامقام بخش جلیل‌آباد اظهار کرد: ایام پیروزی ملت بر رژیم ستم‌شاهی که در آن زمان نقش ژاندارم منطقه را بازی می‌کرد و مردم این کشور در محرومیت نگه‌ داشته بود، را به مردم ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: بیایید واقعیت‌های نظام شاهنشاهی را به بچه‌ها بگوییم چه بر سر مردم آورده بودند و مردم در فقر مطلق بودند.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس گفت: بعضی رسانه‌ها در انتقال واقعیت‌ها کم‌کاری می‌کنند واقعیت‌های را به مردم نمی‌گویند انقلاب اسلامی چه دستاوردهای داشته و باعث شده مردم در اقتدار و آسایش زندگی کنند.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عزت داد، افتخار داد، قدرت داد، استقلال واقعی بخشید، به ملت ایران قدرت داد این موارد دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: دشمن به خاطر اینکه مردم ایران پیشرفت نکنند دانشمندان بزرگ این کشور را می‌کشد ولی جوانان این کشور دست از علم و دانش نمی‌کشند.

وی افزود: مردم با اصل ولایت‌ فقیه و رهبری مشکلی ندارند و همیشه پشتیبان ولایت بوده و خواهند بود، دشمن، رهبری انقلاب را مانند خار در چشم خود می‌بیند، پشتیبان ولایت باشید و فرمان‌ها رهبری را اجرا کنید.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس بیان کرد: رسانه‌های انقلابی به بیان واقعیت‌های قبل از انقلاب بپردازند و به مردم نشان دهند که وضعیت کشور در قبل از انقلاب به چه صورت بوده و انقلاب اسلامی چه دستاوردهایی داشت که باعث پیشرفت کشور شده است.

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات