امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۲۰
کد خبر : 110868
چاپ خبر :
‌ امام جمعه گلپایگان :

قوه قضائیه با غارتگران بیت المال علی وار برخورد کند

امام جمعه گلپایگان گفت: هر سه قوه باید با وضع قوانین شفاف جلوی فساد ها و تبعیض ها را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ به نقل از دیار عالمان، آیت الله سید علی طهماسبی در نماز جمعه امروز که در مصلی گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: قوه قضائیه با غارتگران بیت المال علی وار برخورد کنند.

امام جمعه گلپایگان‌ با بیان اینکه قوه قضائیه موظف است با غارتگران بیت المال بدون هیچ ملاحظه ای برخورد کند، گفت: کسانی که قبل از انقلاب چیزی نداشتند ولی اکنون میلیاردها تومان پول و املاک برای خود کسب کردند، باید با آنها برخورد شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هر سه قوه باید با وضع قوانین شفاف جلوی فساد ها و تبعیض ها را بگیرد.

آیت الله طهماسبی از مجلس نیز خواست با نظارت و اجرای قوانین و قوه مجریه با برکناری مدیران متخلف و فاسد جلوی فساد ها و تبعیض ها را بگیرند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه این مردم ۳۹ سال همراه انقلاب بودند و پای درخت انقلاب خون عزیزترین کسانشان ریخته شده است، عنوان کرد: مردم ما در عین حال که از برخی مشکلات ناراحتند، هیچ گاه اجازه نخواهند داد که انقلاب در خطر بیفتد.

وی با اشاره به خبر حضور آتیه رئیس جمهور فرانسه در کشور، تصریح کرد: ما به دنبال تعامل با دنیا هستیم ولی در چهارچوب حفظ منافع ملی مان.

ایت الله طهماسبی با یاداوری یاوه گویی های اخیر این رئیس جمهور در مورد تحت فشار قرار دادن ایران برای دست برداشتن کشور از فعالیت های موشکی و اقدامات کشور در منطقه، خاطرنشان کرد: مردم ما از مسئولان می خواهند قبل از حضور رئیس جمهور فرانسه در ایران شفاف حرف خود را بیان کنند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه در دنیایی که امریکای جنایتکار هر روز صحبت از تسلیحات جدید هسته ای می کند و رقابت های تسلیحاتی بین مردم وجود دارد، گفت: آنها از ما می خواهند دست بسته بمانیم تا هر بلایی که بخواهند سر ما دربیاورند.

وی افزود: مسئولان کشور باید به صراحت اعلام کنند که تاسیسات موشکی ما هرگز قابل مذاکره نیست.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات