چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

‌ ? تیمهای والیبال آریانا، فاطمیون و عدالت به ترتیب رتبه اول تا سوم مسابقات والیبال خواهران گلپایگان را کسب نمودن

به گزارش خبرگزاری بیان؛ طاهره خوشنویسان مسئول کمیسیون فرهنگی_ ورزشی شورای شهر گلپایگان در مراسم اختتامیه مسابقات والیبال بانوان شهرستان گلپایگان که عصر امروز در سالن هفده شهریور گلپایگان برگزار گردید اظهارداشت:  رشته والیبال یک رشته قدیمی و پرتلاش و پرطرفدار است  و وقتی بررسی می کنیم متوجه می شویم  دختران و بانوان ما از این رشته بسیار استقبال می کنند.

 

وی با بیان اینکه وقتی مکان مناسبی جهت فعالیت بانوان و دختران ما فراهم شود مسلما این مکان مناسب در سلامتی و اخلاق و رفتار بچه ها تاثیر گذار خواهد بود  تصریح کرد: اگر ما مسئولین زمینه را فراهم کنیم که فرزندان مان از  چیزهایی که توسط دشمن آنها را مورد تهدید قرار می دهد دور شوند برای آنان معجزه کرده ایم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی_ ورزشی شهرستان گلپایگان در شورای اسلامی یاد آور شد : این دوره از مسابقات با حضور ۱۲ تیم شرکت کننده طی دو روز ( پنجشنبه و جمعه) در سالن هفده شهریور برگزار شد.

 

وی اضافه کرد : مقام اول این مسابقات را  تیم آریانا به مربیگری خانم فراست کسب نمود ، تیم فاطمیون به مربیگری خانم قائمی دوم شد و تیم عدالت به مربیگری سرکار خانم شهیدی عنوان سوم را کسب کرد.

 

 

 

خوشنویسان در خاتمه با اشاره به اینکه منتخبین این مرحله شهرستانی برای مسابقات استانی و سپس برای مسابقات کشوری انتخاب می شوند اظهار داشت: ما امیدواریم بانوانمان در کشور در  المپیادها و  مسابقات بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشند

خبر نگار مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 110881 و در روز جمعه 20 بهمن 1396 ساعت ۱۹:۳۲:۱۵
2024 copyright.