چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

نشاط و شادی سالم برای مردم مد نظر ماست/ با نشاط غیر شرعی مخالفیم

به گزارش خبرگزاری بیان؛ طاهره خوشنویسان عضو شورای شهر و مسئول کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر گلپایگان، در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی در گلپایگان که صبح امروز برگزار گردید اظهار داشت: یکی از اهداف کمیسیون فرهنگی،ورزشی شورای شهر، فعالیت و فعال کردن مردم شهرستان گلپایگان می باشد که ان شاالله با گرم شدن هوا این امر بیشتر اتفاق خواهد افتاد.

وی با عنوان اینکه این همایش به مناسبت دهه مبارک فجر و با همکاری اداره ورزش و جوانان ، فرمانداری ، شهرداری و شورای شهر بالاخص کمیسیون فرهنگی_ورزشی شورا انجام شد ادامه داد: خوشبختانه امروز جمعیت خوبی استقبال کردند که البته استقبال بانوان از این پیاده روی خانوادگی بیشتر بوده است.

وی افزود: با شبکه بهداشت و درمان نیز برای گرفتن قندخون و تست هایی که مربوط به سلامتی مردم می شود هماهنگیهای لازم صورت گرفت و امیدواریم در مراحل بعدی نیز این پایگاه ها برای سلامتی مردم برقرار باشد.

 

خوشنویسان هدف از برگزاری اینگونه همایشها را امر پیشگیری قبل از درمان عنوان نمود و گفت: از آنجا که کم تحرکی در بین مردم ما بیداد می کند و بیماری ها به سراغ مردم آمده، اگر ما روی این قضیه وقت و سرمایه گذاشته و تلاش نموده و مردممان را فعال کنیم می توانیم نتیجه مثبتی بگیریم.

وی تصریح کرد: در انتخابات اهداف ما کاملا نشاط و شادی سالم برای مردم بوده که امیدواریم مورد رضای خداوند باشد و از آنجا که مخالف نشاط غیر شرعی هستیم امیدواریم مسئولین شهرستان و امام جمعه گلپایگان و مسئولین ادارات و نماینده شهرستان کمک کنند تا در این مدتی که در شورا هستیم و در مدتی که به مردم خدمت می کنیم بتوانیم خدمت ویژه ای برای ورزش و سلامتی داشته باشیم.

 

وی در خصوص بودجه در نظر گرفته شده جهت کمیسیون فرهنگی- ورزشی شورای شهر گلپایگان گفت: به علت مشکلات اقتصادی که وجود دارد و شهرستان گلپایگان را نیز درگیر کرده است بودجه در این زمینه با مشکل روبرو شده اما تا جایی که در توان ما می باشد سعی می کنیم از این بودجه برای مردم استفاده نماییم.

وی در خصوص احداث پارک بانوان در گلپایگان نیز گفت: ورزش بانوان به لطف خداوند با توجه به پیگیری هایی که انجام دادیم در اولویت اول قرار گرفته است و دیوارهای پیش ساخته برای پارک بانوان را سفارش داده ایم و شهردار گلپایگان در این زمینه همکاری ویژه‌ای داشته و تلاش زیادی کردند که به زودی فاز اول آن برای استفاده بانوان در سال آینده تعریف می شود و در اولویت اول شهرداری و شورای شهر قرار دارد

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 110848 و در روز جمعه 20 بهمن 1396 ساعت ۰۷:۲۷:۲۸
2024 copyright.