چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

برای عده ای در ورزش فقط مدال آوری مهم است/ برخی در تلاشند تا قانون حضور در برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی را بر دارند

به گزارش خبرگزاری بیان؛  سرهنگ علی پیمان صفت مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان در مراسم تجلیل از هیئتهای ورزشی بسیج، مدال آوران جهانی بسیج و مدال آوران جانباز بسیج شهرستان گلپایگان که شامگاه پنجشنبه در سالن بصیرت سپاه گلپایگان برگزار گردید ؛با عنوان اینکه ورزش می تواند حامی موضوعات مختلف در جامعه باشد اذعان داشت : موضوعاتی چون فرهنگ، آداب و رسوم، اقتصاد ، سیاست و تجارت در ورزش تنیده شده است.

سرهنگ پیمان صفت اظهار داشت : اگر بخواهیم سیاست خود را در جهان به منصه ظهور بگذاریم یکی از راه های اصلی آن ورزش می باشد.

 

سرهنگ پیمان صفت با عنوان اینکه دغدغه مندی در ورزش مقوله ی مهمی می باشد ابراز داشت : ورزش راهی موثر در شکوفایی اقتصاد و اشاعه فرهنگ داخلی کشور است و به عنوان یک رسانه در تبلیغات اقتصادی بکار می رود.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(ع) استان اصفهان با اشاره به رسالت سنگین دست اندرکاران ورزشکار کشور، تصریح کرد: ما نباید خودمان و دیدگاهمان را به کسب سکو و سیستم قهرمانی حرفه ای محصور نماییم .

وی با بیان اینکه دیدگاه یک بعدی به ورزش ظلم در حق ورزش است خاطرنشان کرد: علی رغم پیشرفت ها و توسعه هایی که در ورزش می بینیم در بحث فرهنگی ورزش هنوز عقب مانده هستیم.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(ع) استان اصفهان عنوان کرد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده است و باید ببینیم چه موضوعاتی از فرهنگمان را توانستیم به وسیله ورزش بسط و اشاعه دهیم؟

سرهنگ پیمان صفت با اشاره به حرکت علیرضا کریمی، کشتی گیر پهلوان ایرانی در مقابل رژیم صهیونیستی که بر اساس شاخصه های نظام جمهوری اسلامی مقابل رژیم منحوس صهیونیستی حضور پیدا نکرد اظهار کرد: اینجاست که می گوییم یکی از راه های پیشرفت سیاست می تواند ورزش باشد.

وی یادآور شد : متاسفانه برخی چاره اندیشی می کنند تا طرحی صورت گیرد که این قوانین برداشته شود و امکان کسب مدال های بیشتر را داشته باشند.

سرهنگ پیمان صفت ضمن اشاره به بازی دو بازیکن فوتبال کشورمان در مقابل تیم رژیم صهیونیستی و جلوگیری و سرکوب برخی پست های کلیدی برای اعتراضاتی که در این باره شد، گفت: برخی اکنون به دنبال طرح و لایحه ای هستند که بتوانند در مقابل رژیم صهیونیستی حاضر شوند و دید آنها به ورزش تنها مدال آوری است که درست نیست.

مسئول تربیت بدنی سپاه استان اصفهان با عنوان اینکه 39 سال از عمر انقلاب گذشت ولی ما در عرصه ورزش کاری نکردیم گفت: متاسفانه در آسیب هایی که در ورزش وارد شده است کم کاری و سکوت شده است.

وی با اشاره به ساخت ورزشگاه ها در ایران با متراژ زیاد در مقایسه با ورزشگاه های دیگر جهان و شعار هایی که در ورزشگاه ها داده می شود ابراز داشت: متاسفانه این ها مواردی است که باید در بعد فرهنگی روی آن کار شود.

سرهنگ پیمان صفت با بیان اینکه قاسم خوبرو و سبحان ابراهیمی باعث افتخار شهرستان گلپایگان و تمام کشور شدند گفت: افتخار می کنیم که چنین فرزندانی در دامان چنین مادران و پدرانی رشد می کنند.

وی افزود: نام مراجع شهرستان گلپایگان بر تارک این شهر نقش بسته و این می رساند که ظرفیت عظیمی در این شهرستان وجود دارد.

مسئول تربیت بدنی سپاه استان اصفهان در خاتمه با اشاره به زحمات فراوانی که سرهنگ فروزاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در جهت ورزش شهرستان متحمل شده اند اظهار داشت: این ها رهاوردی از رهاوردهای جهانی است که از دل بسیج دست داده و اگر حمایت های ایشان نبود این اتفاق که در گرو این حمایت هاست نمی افتاد.

خبرنگار: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 110858 و در روز پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت ۱۱:۲۰:۳۸
2024 copyright.