امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۱۷
کد خبر : 110636
چاپ خبر :
آتش‌سوزی درساختمان برق‌حرارتی/

مدیر عامل آتش‌نشانی تهران: احتمال ریزش ساختمان برق حرارتی تایید نشده است

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: در صحبتی که با کارشناسان سازه داشتم آنها احتمال ریزش ساختمان برق حرارتی را تایید نکردند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ مهدی داوری مدیرعامل آتش‌نشانی تهران درباره آخرین روند عملیات اطفای حریق در سازمان برق حرارتی اظهار کرد: حریق در طبقه منفی 4 وجود دارد و فعلاً در هیچ طبقه‌ای از جمله طبقه منفی و 3 و منفی 5 آتشی وجود ندارد.

اکنون در حال تزریق آب به نقاطی از ساختمان در طبقه منفی 4 هستیم و اطلاعاتی که از طبقه منفی 5 وجود دارد این است که بنابر اطلاعات به دست آمده مخزن گازوئیل در آنجا وجود ندارد و فقط یک منبع 20 هزار لیتری آب وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اطفای حریق ادامه دارد و با کم شدت شدن دود و حرارت امیدواریم در ساعات آینده عملیات اطفاء با موفقیت به اتمام برسد.

داوری متذکر شد: تاکتیکی که اتخاذ شده است و در برخی لحظات آتش‌نشان‌ها از ساختمان تخلیه می‌شوند، اما سعی کردیم ریسک کمتری انجام دهیم و عملیات با احتیاط بیشتری پیش برود.

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران در پاسخ به این سؤال که آیا شیشه‌های ساختمان ریخته است، گفت: ممکن است بر اثر حرارت بنابر فلزی بودن سازه ساختمان اتفاقاتی بیفتد، اما من با کارشناسان سازه صحبت کردم و به این نتیجه نرسیدم که ساختمان در حال ریزش است و این موضوع را تایید نکردند.

 منبع: تسنیم
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات