امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۱۷
کد خبر : 110632
چاپ خبر :

بهره‌برداری از ۱۹ پروژه برق‌رسانی باهزینه ای بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در دهه فجر در گلپایگان

مدیر امور برق شهرستان گلپایگان از بهره برداری از ۱۹ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و دویست وپنجاه میلیون تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛

به نقل از  روابط عمومی اداره برق گلپایگان مهندس شاپور حدادی پور عنوان کرد:از این تعداد پروژه ها ، ۳ پروژه با مبلغ دو هزار و دویست و شصت میلیون ریال جهت تامین روشنایی بلوار حدفاصل روستاهای سعید آباد- غرقه ، بلوار مقابل مسکن مهر و روستای رباط سرخ- بلوار شهید موسوی می باشد.

وی با بیان اینکه فاز دوم پروژه تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار فشار ضعیف در سطح شهرگلپایگان با مبلغ ۲۰ هزار میلیون ریال نیز از جمله این پروژه ها می باشد عنوان کرد: جابجایی و بهسازی شبکه و پست برق خیابان ۱۲ متری فجر شهر گلپایگان ، خیابان حضرت مریم (ع) گلشهر، روبروی امامزاده شهر گوگد و روستاهای فاویان ، ملازجان و فرج آباد نیز با مبلغی بالغ بر ۴ هزار و ۲۷۰ میلیون ریال نیز شامل پروژه های قابل افتتاح دهه فجر ۹۶ می باشند.

حدادی پور تصریح کرد: پروژه احداث شبکه و نصب ترانس روستای زرنجان با اعتباری بالغ بر ۴۱۰ میلیون ریال نیز انجام گردیده که هدف از نصب این ترانس برطرف نمودن ضعف ولت مشترکین محترم روستای مذکور می باشد.

وی عنوان کرد: جابجایی شبکه در روستاهای رباط سرخ، هنده، شادگان، لالان، نیوان سوق‏ و دم آسمان نیز با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۱۶۰ میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسیده است.

حدادی پور با بیان اینکه از محل اعتبارات مسکن مهر پروژه های احداث مدار دوم فیدر مسکن مهر و نصب سکسیونر فیدر مسکن مهر با اعتباری بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و تعویض کنتورهای مشترکین دیماندی با کنتور فهام نیز با اعتباری بالغ بر هزار میلیون ریال انجام گردید خاطر نشان کرد : در ۱۰ ماهه امسال تعداد ۱۰۸۱ مشترک به مشترکین برق شهرستان اضافه شده است که از این تعداد ۱۰۴۷ مشترک عادی و ۳۴ مشترک دیماندی هستند و تعداد کل مشترکین تا پایان دی ماه سال جاری ۵۱۶۶۵ مشترک می باشد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات