چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

مدیر عامل آتش‌نشانی تهران: احتمال ریزش ساختمان برق حرارتی تایید نشده است

به گزارش خبرگزاری بیان؛ مهدی داوری مدیرعامل آتش‌نشانی تهران درباره آخرین روند عملیات اطفای حریق در سازمان برق حرارتی اظهار کرد: حریق در طبقه منفی 4 وجود دارد و فعلاً در هیچ طبقه‌ای از جمله طبقه منفی و 3 و منفی 5 آتشی وجود ندارد.

اکنون در حال تزریق آب به نقاطی از ساختمان در طبقه منفی 4 هستیم و اطلاعاتی که از طبقه منفی 5 وجود دارد این است که بنابر اطلاعات به دست آمده مخزن گازوئیل در آنجا وجود ندارد و فقط یک منبع 20 هزار لیتری آب وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اطفای حریق ادامه دارد و با کم شدت شدن دود و حرارت امیدواریم در ساعات آینده عملیات اطفاء با موفقیت به اتمام برسد.

داوری متذکر شد: تاکتیکی که اتخاذ شده است و در برخی لحظات آتش‌نشان‌ها از ساختمان تخلیه می‌شوند، اما سعی کردیم ریسک کمتری انجام دهیم و عملیات با احتیاط بیشتری پیش برود.

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران در پاسخ به این سؤال که آیا شیشه‌های ساختمان ریخته است، گفت: ممکن است بر اثر حرارت بنابر فلزی بودن سازه ساختمان اتفاقاتی بیفتد، اما من با کارشناسان سازه صحبت کردم و به این نتیجه نرسیدم که ساختمان در حال ریزش است و این موضوع را تایید نکردند.

 منبع: تسنیم
ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 110636 و در روز سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت ۰۹:۴۰:۳۹
2024 copyright.