امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۱۶
کد خبر : 110512
چاپ خبر :
ناصر توانایی سرپرست اورژانس گلپایگان:

فرد سقوط کرده از کوههای روستای هنده گلپایگان بر اثر جراحات وارده فوت کرده بود/ همکار ما انسانیت نشان داد و کتک خورد

توانایی بیان داشت: متاسفانه بعد از انتقال فرد فوت شده به پایین کوه اطرافیان وی با یک حمله غافلگیر کننده به ضرب و شتم نیروهای ما پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ ناصر توانایی سرپرست اورژانس گلپایگان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بیان در خصوص علت حادثه ضرب و شتم یکی از پرسنل اورژانس گلپایگان که عصر دیروز اتفاق افتاد اظهار داشت : حدود ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته طی تماس با اورژانس و اعلام حادثه سقوط یک نفر از کوههای اطراف روستای هنده نزدیک چشمه گرم ، به دنبال اعزام نیروهای ما نیروهای هلال احمر نیز اعزام شدند.

سرپرست اورژانس گلپایگان با عنوان اینکه اورژانس ۱۱۵ اولین گروهی بود که به محل حادثه رسید ابراز داشت:داماد این شخص که پایین کوه بوده می گوید شخص بالای کوه زنده است و همکار ما با یک سری تجهیزات به بالای کوه می‌رود اما متأسفانه می بیند که بر اثر شدت جراحات شخص فوت کرده است.

وی ادامه داد : همکارمان علیرغم اینکه می دانسته شخص فوت شده، چون شرایط را عادی نمی بیند ، ملاحظه کرده و از پسر فرد فوت شده میخواهد چراغ قوه اش را به او دهد تا از پایین نیروی کمکی و تجهیزات بیاورند تا شخص را به پایین کوه منتقل نمایند .

توانایی با بیان اینکه پس از یک ساعت و نیم کوه نوردی پرسنل ما به بالای کوه و در محلی که شخص فوت شده بود می رسند تصریح کرد : متاسفانه در این لحظه پسر شخص فوت شده شروع به پرتاب سنگ و دادن فحش و ناسزا و تهدید به کشتن پرسنل ما می کند .

سرپرست اورژانس گلپایگان ادامه داد : همکار ما زمانی که این شخص را در حال پرت کردن سنگ به سمت خود می بیند در کوه زمین میخورد.

 

توانایی افزود : پس از اعلام گزارش اولیه به اتاق فرمان ،ضمن تماس با پلیس ۱۱۰ ما نیز به محل حادثه اعزام شدیم و باتوجه به شرایطی که وجود داشت حاضر نشدیم نیروهای ما برگردند .

توانایی تصریح کرد : به خاطر حضور گروه امداد کوهستان هلال احمر که در محل حادثه کار خود را آغاز نموده بود و حضور ۵ دستگاه خودرو از خانواده شخص فوت شده که از الیگودرز به آنجا آمده بودند و از آنجا که ممکن بود برای آنها نیز حادثه ای اتفاق بیفتد خواستیم که بچه ها در آنجا مستقر باشند تا اینکه کار ادامه پیدا کرد و فرد فوت شده به پایین کوه منتقل شد.

توانایی بیان داشت: متاسفانه بعد از انتقال فرد فوت شده به پایین کوه اطرافیان وی با یک حمله غافلگیر کننده به ضرب و شتم نیروهای ما پرداختند.

سرپرست اورژانس گلپایگان در پایان گفت : در حال حاضر یک نفر از همکاران ما در این حادثه مجروح شد که خوشبختانه اکنون وضعیتشان بهتر است و از بیمارستان ترخیص شدند اما آثار و جراحات ضرب و شتم در بدنشان وجود دارد.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات