امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۱۶
کد خبر : 110624
چاپ خبر :
✍️ گروه اجتماعی خبرگزاری بیان

دعوت سلیقه ای از خبرنگاران / اگر مسئولی به شما توهین می کند حتما حقتان است اعتراض نکنید !!

 اگر از ابتدای شروع کار خود باب دلشان روید ...... دیگر کار به توهین نخواهد رسید!! حالا شنیدن چند تا .... و توهین که اشکالی ندارد مگر او از نظر موقعیت اجتماعی و ... از شما برتر نیست !!!

به گزارش خبرگزاری بیان؛ اگر از ابتدای شروع کار خود باب دلشان روید …… دیگر کار به توهین نخواهد رسید!! حالا شنیدن چند تا …. و توهین که اشکالی ندارد مگر او از نظر موقعیت اجتماعی و … از شما برتر نیست !!!

تو سری بخور تا کامروا شوی?

? این بار نه تنها فرمانداری بلکه بسیاری از ادارات شهرستان گلپایگان دست به دست هم داده اند تا رسانه های منتقد را با عدم دعوت و بایکوت خبری منزوی سازند.

شاید تنبیهی باشد که اینان بار دیگر اجازه جسارت به خود ندهند!!!

مگر آبروی مسلمان را بردن تاوان ندارد !!

 

سکوت کن تا نزدشان عزیز شوی?

ای کاش این رسانه ها می توانستند چشمشان را بر وقایع بربندند و تمام اتفاقات را چنان با رنگ و لعاب خاص ، آنچنان که برخی دوست دارند جلوه دهند که همه مسئولان احساس خشنودی داشته باشند و اینان نیز روز به روز نزد مسئولین عزیزتر شوند ، طوری که حتی دغدغه زندگی نداشته باشند و دارای چنان پشتوانه محکمی شوند که بتوانند جراید و روزنامه‌ها ،هفته نامه و نشریات خود را به راحتی و با بهترین کیفیت در موعد مقرر به چاپ رسانند.

به راستی چه می شود که چنین اتفاقی نمی افتد ؟؟!! ?مگر همگان برای تامین نیازهای روزمره خود کار و فعالیت نمی کنند!! خبرنگاران که مستثنی نیستند!!

 

خبرنگاران با این ترفند می توانند در زمره بهترین خبرنگاران شهر نزد مسئولین باشند همچون فلان خبرنگار مجیزه گو که پایه ثابت همه جلساتشان است!

شما را به غم نان مردم چه ؟! مگر شما مسئول حقوق کارگران بدبختی هستی که زن و فرزندانشان شب را با شکم گرسنه به صبح می رسانند ؟؟!

خب حتما حقشان است!!!!?

بنویس همه چیز خوب است مهم راضی نگه داشتن مسئولین است.?

بنویس کارگران بیشتر از حق خود می خواهند! آخر چه معنایی دارد که کارگر بیش تر از یک ماه در سال حقوق بگیرد.

مهم سیر کردن شکم خانواده خودت است، آن کارگر بینوا هم برود و چاره ای برای خود بیندیشد !!!

 

آخر تو را به درد مردم چه!؟ اینطور که خودت نیز به جمع دردمندان خواهی پیوست !!

مگر خودت دغدغه ای نداری چکارت با درد مردم است؟! ?

خب راست می گویند مگر پول کارگرانی که ماه هاست حقوقشان را نگرفته اند در کشوی میز فلان مسئول است !?

مگر بانکی که از طریق آن حقوق کارگران پرداخت می‌شود مقصر است؟! چه لزومی دارد که بروی و گزارش تهیه کنی، بگذار کارگران با درد خود بسازند.

 

با مسئولین باش تا کامروا شوی?

آخر شما را چه به کار نکردن مسئول در شهر ، بگذار چند صباحی که در پستش هست به خوشی بگذرد?

مگر چه می شود ، دیگران جمع کردند و اینان خوردند اینان نیز هم…?

⬅️می گویند هر کس خیلی زود با شرایط وفق پیدا می کند چه کارتان به معترضین نگرفتن حقوق است ،ککتان هم نگزد تجربه نشان داده با چند بار تجمع و اعتراض نسبت به نگرفتن حقوقشان خسته شده و قید حقشان را خواهند زد?

 

 

? راستی خبرنگاری که باید بخاطر غم دیگران مورد بدترین رفتار ها قرار گیری و انزوا برگزینی آیا کسی پیدا می شود دردهای تو را درک کند و بنویسد زمانی که با حقوق ناچیز زندگی ات را می گذرانی ؟!

زمانی که در گرما و سرما پا به پای مسئولین گام بر می داری تا عملکردشان را اگر عملکرد مثبتی داشته باشند به نحو احسن نشان دهی.

کسی پیدا می شود در مورد حقوق نداشته ات ، بیمه ات ، وضعیت معاشت ، تو را تیتر اول خبر گزاری ها قرار دهد تا برخی اندکی دلشان به درد آید .

 

در نهایت باید بر شرف و غیرت چنین خبرنگارانی که اخرتشان را بر متاع زودگذر دنیوی نخواهند فروخت دستمریزاد گفت.?

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات