امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۱۵
کد خبر : 110398
چاپ خبر :
استاد حوزه و دانشگاه گلپایگان:

علت ماندگاری انقلاب اسلامی انگیزه الهی آن است

عارف نیا با عنوان اینکه علت ماندگاری انقلاب اسلامی تاکنون و تا ظهور حضرت حجت انگیزه الهی بوده است ادامه داد : انقلاب ها در دنیا زیاد بوده اند اما انقلاب اسلامی بناست تا پایدار بماند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ حجت الاسلام والمسلمین عارف نیا استاد حوزه و دانشگاه در نشست فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات و کارخانجات، مربیان صالحین و اعضای قشر کارمندی و کارگری که ظهر امروز در سالن مدیریت بحران شهرستان گلپایگان برگزار گردید با بیان اینکه طبق آیات سوره بقره مردم به سه دسته متقین ، کافران و منافقان تقسیم می شوند ابراز داشت : ضربه ای که اسلام و اهل تقوا و انقلاب ما از دست نفاق خورده از دست کفر نخورده است.

عارف نیا بیان کرد : برای رسیدن به پایان دنیا راه هموار نیست و خیلیها از مجتهد و رئیس جمهور گرفته تا مرجع و وکیل در این راه ناهموار زمین خوردند و به پایان نرسیدند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه همه جزء متقین نیستند تصریح کرد: متقین به جای دیگری متصل هستند خدا و ائمه و ملائکه در زندگی شان هست، نماز را اقامه می کنند و وارد معصیت و گناه نمی شوند.‌

حجت الاسلام عارف نیا اذعان داشت : متقین اهل انفاق هستند ، انفاق مالی ، جانی ، علمی و… است و توان و موقعیت و استعداد خود را خرج خدا می کند .

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه کسی که اهل تقوا نیست ایمان نمی آورد گفت : گاه ممکن است تقوای درجه پایین، لغزش داشته باشد اما تقوای درجه بالا، لغزشی ندارد

وی بیان داشت: منافقین و اهل نفاق طبق روایات دارای خصوصیاتی چون دروغگویی ، خیانت در امانت و خلف وعده هستند و در حالیکه این دسته می گویند به روز قیامت ایمان داریم اما دنبال این هستند که سر خدا و کسانی که اهل ایمان هستند کلاه بگذارند.

 

وی گفت: برخی افراد در نظام جمهوری اسلامی حکمشان اعدام است و خون هایی به گردنشان هست و از سال ۸۸ تا کنون هنوز می گویند ما مصلح هستیم ، و نظام نیز تا کنون به چنین افرادی لطف کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه برخی با بیان اینکه ما مصلحیم و اصلاح طلب، و می خواهیم جامعه را اصلاح کنیم ابراز داشت: اصلاح طلبی چیز خوبی است همانگونه که امیرالمومنین هم اصلاح طلب بودند اما اصلاح طلبی آنان غیر از اصلاح طلبی امیرالمومنین است و از نوع آمریکایست.

 

استاد حوزه و دانشگاه اذعان داشت: اصلاح طلبی به عقیده این عده بدین معناست که معماری ما ، مدارس ما و نسخه مدارس ما طبق الگوهای غربی باشد.

عارف نیا اظهارداشت: انقلاب اسلامی بین الظهورین است و مردم باید آمادگی لازم برای ظهور را پیدا کنند زیرا چشم اهل بیت به این کشور و انقلاب است و روزی ما به این انقلاب وصل خواهیم شد و مطمئنیم هیچ اتفاقی برای این انقلاب تا ظهور نخواهد افتاد.

وی اذعان داشت: انقلاب هزینه دارد و دشمنان داخلی و خارجی تلاش می کنند انقلاب به مقصد نرسد.

حجت الاسلام عارف نیا با بیان اینکه در جمهوری اسلامی اگر رئیس جمهور، استاندار و فرماندار تخلف کرد نباید به پای نظام گذاشته شود اذعان داشت : مردم خودشان انتخاب کردند و اگر کسی خطا کرد کسی نمی تواند آنرا به پای جمهوری اسلامی و نظام بگذارد.

 

عارف نیا با عنوان اینکه علت ماندگاری انقلاب اسلامی تاکنون و تا ظهور حضرت حجت انگیزه الهی بوده است ادامه داد : انقلاب ها در دنیا زیاد بوده اند اما انقلاب اسلامی بناست تا پایدار بماند.

وی خاطرنشان کرد: امام فرموده بودند چهل سال زحمت بکشیم تا انقلاب را دست حضرت حجت دهیم اما در این چهل سال بسیاری از افراد خیانت کردند و رهبر را تنها گذاشتند و خیلی ها در این مسیر از قطار انقلاب جدا شدند.

عارف نیا عنوان کرد : بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی سپاه و ارتش و بسیج سازمان دهی شده ای نداشتیم اما امام خمینی سپاه را تشکیل داد و امروز در زلزله اخیر می بینیم سپاه ۸ هزار کانکس و امکانات دیگر در اختیار زلزله زدگان قرار می دهد در حالی که همه اینها وظیفه و کار دولت است.

وی تصریح کرد: این همان سپاهی است که به حضرت حجت وصل خواهد شد.

 

وی با عنوان اینکه دنیای امروز و دنیای استکبار می داند که جمهوری اسلامی چه ها کرده است خاطرنشان کرد : یک شیخ نیجریه ای در قم درس خواند و در آفریقا ۲۰ میلیون نفر را شیعه کرد.

استاد حوزه و دانشگاه در خاتمه با بیان اینکه پایان این انقلاب وصال به متقین و اتصال به حضرت حجت ابن الحسن است تصریح کرد: نمی شود جزء یاران حضرت حجت بود و نماز شب را به پا نکرد.

تصاویر مرتبط:

   

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات