امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۱۴
کد خبر : 110378
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان:

یک عده برخلاف هدف انقلاب و رهبر که برقراری عدالت اجتماعی است به دنبال ضربه زدن به انقلابند.

خطیب جمعه گلپایگان با عنوان اینکه برخی مسئولین دارند به انقلاب ضربه می زنند اظهارداشت: برخی مسئولین با برخوردهای ناشایست ، حقوق های نجومی و... به انقلاب ضربه می زنند اما اینها خوار و ذلیل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ آیت الله سید علی طهماسبی خطیب جمعه گلپایگان در مراسم سوگواره یاس نبوی که ظهر امروز در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان برگزار گردید با اشاره به سبک زندگی اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا (س) و حضرت زینب(س) و آگاهی و بصیرت سیاسی ایشان و بیان اینکه حضرت زهرا(س) در همسر داری نمونه بود اظهارداشت : متاسفانه در کشور ما آمار طلاق وحشتناک است زیرا دشمن بدنبال از هم پاشیدن کانون خانواده بوده و برای این کار برنامه ریزی کرده است و برای این که زنان ما از حضرت زهرا سلام الله الگو نگیرند الگوهای دیگری ارائه می دهند.

آیت الله طهماسبی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) حداقل نه سال زندگی مشترک داشتند ابراز داشت: طبق شهادت امیرالمومنین، حضرت زهرا(س) حتی یک درخواست که در توان حضرت علی نباشد نداشتند.

خطیب جمعه گلپایگان خاطر نشان کرد : حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیها الگو های ما هستند و باید از این الگو ها تبعیت کرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر حضرت زهرا (س)را الگوی خود قرار داده و از ایشان تبعیت کنید زندگی سرشار از مودت خواهید داشت تصریح کرد : زندگی حضرت زهرا ، همسرداری , خانه داری و بچه داری ایشان نمونه بود.

وی با عنوان اینکه برخی از زنان تحصیل کرده ما از خانه داری عارشان می شود یاد آورشد : چه کسی می تواند در مقام علمی به حضرت زهرا( س) برسد اما ایشان با افتخار کارش را انجام می داد .

نماینده ولی فقیه در گلپایگان اذعان داشت : حضرت زهرا( س) در هر زمینه الگوی همه هستند و ما باید از زندگی ایشان درس بگیریم.

وی یادآور شد : یکی از شاخصه های مشخص زهرای مرضیه که او را بلند کرد پاکی ایشان بود کما اینکه مریم عذرا را نیز پاکی او بلند کرد.

امام جمعه گلپایگان تاکید کرد : اگر می خواهید سعادت دنیا و آخرت را برای خود تامین کنید پاک باشید ،زیرا هر چه پاک باشید به خداوند نزدیک تر هستید.

خطیب جمعه گلپایگان با بیان اینکه بهترین زن کسی است که نه نامحرمی او‌ را ببینید و نه او نامحرمی را ببیند اظهارداشت : این دیدن دیدن معمولی نیست یعنی هیچ نامحرمی نباید به حریم خصوصی زن ورود پیدا کند و او هم نباید به حریم خصوصی نامحرم ورود پیدا کند.

 

امام جمعه گلپایگان گفت: اگر پاک باشید می توانید در جامعه تأثیر گذار باشید و از شما فرزندان پاک در جامعه می آیند.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان ابراز داشت : انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی داشته است و با مقایسه آنچه قبل از انقلاب داشتیم با آنچه بعد از انقلاب به دست آوردیم متوجه این دستاورد ها خواهیم شد.

آیت الله طهماسبی با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی این آدم ناسره(شاه) را برداشت و در راس کشور فرزند رسول خدا را قرار داد کسی که اهل تقواست ، هوای نفس را زیر پا گذاشته و دنیا برای او ارزشی ندارد امام خمینی شخصیت پاک و عارفی به تمام معناست و بعد از او فرزند خلفش مقام معظم رهبری اینگونه است و این بزرگترین نعمت برای ما ست.

خطیب جمعه گلپایگان تصریح کرد : از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی شکسته شدن ابهت پوشالی ابرقدرت ها بود همانگونه که امام خمینی فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

وی اذعان داشت : در کشوری زندگی می کردیم که نفر اول مملکت در مقابل مسئولین دست چندم آمریکا دست بسته و ذلیل بود اما اکنون مردم در کوچه و بازار ما شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند.

امام جمعه گلپایگان ایجاد نور امید در دل مستضعفان و ایجاد رعب و وحشت در دل مستکبران را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد .

وی ادامه داد : شیخ زکزاکی در نیجریه تحولی عظیم ایجاد کرد و بیش از ۲۰ میلیون نفر را شیعه کرده است.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان حق گرایی و بیداری امت اسلامی و صدور انقلاب و نیز دفاع واقعی از آرمان فلسطین ، ایجاد تحول معنوی در مردم و ایجاد روحیه شهادت طلبی در مردم را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

طهماسبی گفت : آزادی انتخاب و حق تعیین سرنوشت برای مردم ، ایجاد عزت و اقتدار اسلامی ، ایجاد روحیه خود باوری از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.

امام جمعه گلپایگان بیان داشت : برخی گفتند اگر می خواهید پیشرفت کنید باید غربی شوید اما امام خمینی با جمله ما می توانیم، این روحیه را در کل مردم تقویت کرد و ما توانستیم به پیشرفت های حیرت آوری دست یابیم.

 

وی با عنوان اینکه برخی مسئولین دارند به انقلاب ضربه می زنند اظهارداشت: برخی مسئولین با برخوردهای ناشایست ، حقوق های نجومی و… به انقلاب ضربه می زنند اما اینها خوار و ذلیل خواهند شد.

آیت الله طهماسبی اذعان داشت: هدف و اصل انقلاب و رهبر برقراری عدالت اجتماعی است اما یک عده دارند خیانت می کنند.

وی با بیان اینکه مسئولی که سرمایه میلیاردی داشته باشد به درد مسئولیت نظام اسلامی نمی خورد تصریح کرد: مسئولیت یعنی ایثار و از خود گذشتگی و سختی برای خود خواستن است.

خطیب جمعه گلپایگان در پایان اذعان داشت: امیدواریم کسانی که برای مردم خالصانه کمک می کنند خداوند به تو فیقاتشان بیفزاید و اگر چنین نیستند اگر قابل هدایتند هدایت وگرنه ذلیل و رسوا شوند و وجود نحثشان از روی زمین برداشته شود.

تصاویر مرتبط:

                      

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

تبلیغات