امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۰/۲۷
کد خبر : 109842
چاپ خبر :
رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان:

هرگونه کار فرهنگی باید در چهارچوب قانون و با رعایت مقررات و خط قرمزها باشد.

ضابطی با بیان اینکه فضای باز فرهنگی به معنای ولنگاری فرهنگی نیست و بدین معنا نیست که حتماً کار فرهنگی باعث حاشیه شود خاطر نشان کرد: هر گونه کار فرهنگی باید در چارچوب قانون و رعایت مقررات باشد و خط قرمز ها مورد تایید اینجانب بوده است.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سعید ضابطی ریاست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان در گفتگو با خبرنگار بیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: از این که در شهری که زادگاه عالمان و بزرگان وفقهای بزرگ و مهد هنر و هنرمندان است و در جمع مردم مهمان نواز و نجیب شهرستان گلپایگان هستم بسیار خوشحال و خرسندم .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان ابراز داشت: ان شاالله بتوانیم با همکاری و تعامل با دستگاههای دولتی شهرستان و همچنین هنرمندان و حمایت و همراهی تمامی اقشار فرهنگ و هنر و رسانه باعث رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر منطقه گلپایگان شویم.

 

ضابطی اذعان داشت: سیاست کاری ما این است که بتوانیم حس همدلی و صمیمیت و اعتدال بین هنرمندان ایجاد کرده و فضای باز فرهنگی را برایشان باز گذاریم.

وی با بیان اینکه فضای باز فرهنگی به معنای ولنگاری فرهنگی نیست و بدین معنا نیست که حتماً کار فرهنگی باعث حاشیه شود خاطر نشان کرد: هر گونه کار فرهنگی باید در چارچوب قانون و رعایت مقررات باشد و خط قرمز ها مورد تایید اینجانب بوده است.

وی افزود: بنده از مراکز فرهنگی_هنری تحت پوشش خود ، هنرمندان، اصحاب فرهنگ و هنر که ولی نعمت ما هستند به طور قطع و قاطع حمایت خواهم کرد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان عنوان کرد : امسال به عنوان مسئول کمیته های فرهنگ عمومی و نمایشگاه های ستاد دهه فجر حدود نه برنامه در ایام الله دهه فجر اجرا خواهیم کرد.

ضابطی یادآور شد: با توجه به اینکه این ایام با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف شده است این مهم را نیز در برنامه هایمان مد نظر قرار دادیم.

وی ادامه داد: ایام دهه فجر بهترین فرصت است که بتوانیم ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، جانفشانی ها و ایثارگری هایی که مردم غیور نشان دادند و توانستند سایه استکبار جهانی را از کشور کنار بگذارند و پرچم ایران را سرافرازانه بلند کنند را به نسل جوان نشان دهیم و به نوعی نسل جوان و نوجوان را با رویدادهای انقلاب اسلامی پیوند بزنیم.

 

وی با اشاره به اهم برنامه های ایام الله دهه فجر اذعان داشت: کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا(س) از جمله برنامه های این ایام خواهد بود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان بیان کرد: دومین برنامه ایام الله دهه فجر نمایشگاه آثار خوشنویسی از هنرمندان و خوشنویسان شهرستان گلپایگان می باشد.

ضابطی بیان داشت: سومین برنامه در دهه فجر برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، آثار هنری، محصولات فرهنگی هنری، در سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان با می باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان بیان داشت: چهارمین برنامه دهه فجر برگزاری محفل ادبی شعر و خاطره گویی انقلاب اسلامی می باشد که در ارگ تاریخی گوگد برگزار می گردد.

 

وی افزود: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با همکاری انتشارات فرهنگ جامعه از دیگر برنامه های این ایام می باشد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی و کاردستی انقلاب و بصیرت توسط آموزشگاه هنرهای تجسمی گفت: این نمایشگاه بصورت عملی و زنده برگزار خواهد شد.

ضابطی برگزاری جشنواره غذای سنتی ، اجرای برنامه تعزیه خوانی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت سه شب در اداره ارشاد اسلامی ، نمایش فیلم های ارزشی و دفاع مقدس در سینما بهاران را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاحیه این برنامه ها روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان در پایان اظهار داشت: روز یکشنبه آینده نشست صمیمانه با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در سالن اداره ارشاد اسلامی گلپایگان به منظور شناخت و آشنایی برگزار خواهد شد که از هر طیف و رشته هنری یک نفر به نمایندگی صحبت خواهد کرد و صحبت ها و خواسته ها را با گوش وجان می شنویم ان شاالله که بتوانیم خواسته هایشان را رفع کنیم.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات