امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۰/۲۵
کد خبر : 109693
چاپ خبر :

شورای تامین مخالف برگزاری بازی‌ها در استادیوم امام رضا(ع) است

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ما مشکلی برای برگزاری بازی‌های گذشته در استادیوم امام رضا(ع) نداشتیم، اما بنا به نظر شورای تامین، بازی‌های نمایندگان استان مقابل استقلال و پرسپولیس در ثامن برگزار می‌شد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛  مهدی برادران اظهار کرد: اگر بخواهیم در مورد چرایی برگزار نشدن مسابقات در ورزشگاه امام رضا (ع) در بازی‌های گذشته صحبت کنیم، باید بگویم هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد، بلکه از سوی شورای تامین اعلام شد، دیدار‌های پدیده و مشکی‌پوشان مقابل پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه ثامن برگزار شود.

وی ادامه داد: هیات فوتبال و تربیت بدنی آستان قدس آمادگی خود برای برگزاری دیدارهای لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) را اعلام کردند، اما باز همه چیز بر می‌گردد به نظر شورای تامین و عقد قرارداد بین باشگاه و آستان قدس که با نظر مساعدت هاشمی جواهری که از چهره‌های ورزشی استان هستند، فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی متذکر شد: ‌باشگاه‌ها هم باید در بعد هوادارای و ایجاد کانون هواداران هدف‌مند و سازمان یافته تلاش کنند، نباید طوری باشد که در دیدارهای پرسپولیس و استقلال در مشهد اینقدر جو ورزشگاه تحت تاثیر تیم مهمان باشد.

وی افزود: از زمان حضور هاشمی جواهری به عنوان مدیرکل تربیت بدنی آستان قدس چند نوبت استادیوم به صورت رایگان در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته است، اما باشگاه‌ها به مبلغ پیشنهادی آستان قدس که برای هر بازی 50 میلیون تومان است، اعتراض داشتند، همه می‌دانیم هزینه‌های نگهداری استادیوم امام رضا (ع) بالا است اما باز هم باشگاه از فدراسیون فوتبال استعلام گرفتند و فدراسیون هیات فوتبال را به عنوان نماینده خود معرفی کرد تا در مورد مبلغ اجاره استادیوم با دو طرف جلساتی برگزار شود که انشاالله تا فردا روال جدید استفاده از این استادیوم اعلام می‌شود.

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات