امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۰/۱۷
کد خبر : 109265
چاپ خبر :

آتش‌سوزی در یکی از بلوک‌های شهرک اکباتان

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: حریق در یکی از بلوک های شهرک اکباتان با تلاش آتش نشانان مهار و 40 نفر از میان دود و آتش خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛  سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: حریق در یکی از بلوک های شهرک اکباتان با تلاش آتش نشانان مهار و 40 نفر از میان دود و آتش خارج شدند.

سید جلال ملکی با اشاره به حریق در یکی از واحدهای شهرک اکباتان اظهار داشت: ساعت 5:51 صبح امروز وقوع حریق در یکی از بلوک های شهرک اکباتان به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. بلافاصله آتش نشانان 4 ایستگاه به همراه دو دستگاه نردبام و خودرو تنفسی به محل حادثه اعزام و اولین ایستگاه دو دقیقه پس از اعلام به محل رسید. وی ادامه داد: حریق در طبقه هشتم یک بلوک 9 طبقه 36 واحدی رخ داده بود و واحد 120 متری در حال سوختن بود. سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: علی رغم قدیمی بودن ساختمان برخی ساکنان با استفاده از پله اضطراری از محل خارج شده بودند و دو و آتش در حال سرایت به واحدهای مجاور و طبقه بالا بود. ملکی تاکید کرد: آتش نشانان 40 نفر از ساکنان مجتمع را با استفاده از دستگاههای تنفسی از میان دو و آتش خارج و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گفته وی سرانجام حریق در حالیکه شیشه های ساختمان را ذوب و باعث ریزش گچ و رنگ دیوار شده بود، از سوی آتش نشانان مهار شد.

منبع: میزان

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات