امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۰/۱۷
کد خبر : 109300
چاپ خبر :

یک فوتی حاصل تصادف دو دستگاه خودروی نیسان در محور در- تیکن گلپایگان

سرهنگ دوم ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در گفت و گو با خبرگزاری پلیس گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح میان دو دستگاه خودروی نیسان مقارن ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه ۱۷ دی ماه ۱۳۹۶ در محور برون شهری دُر_ تیکن، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ گوگد، دستگاه های امدادی و عوامل پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

بهگزارش خبرگزاری بیان؛ سرهنگ دوم ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در گفت و گو با خبرگزاری پلیس گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح میان دو دستگاه خودروی نیسان مقارن ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه ۱۷ دی ماه ۱۳۹۶ در محور برون شهری دُر_ تیکن، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ گوگد، دستگاه های امدادی و عوامل پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه رانندگان هر دو خودرو که از ناحیه سر، کتف و قفسه سینه دچار جراحت شده بودند جهت ادامه درمان به بیمارستان اعزام که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده یکی از رانندگان در بیمارستان فوت نمود وهمچنین حال راننده خودرو دیگر نیز رو به بهبود است.
بساطی خاطر نشان کرد : علت تامه تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.
رئیس پلیس شهرستان در پایان از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو؛ عدم تجاوز به سمت چپ لاین عبور، بستن کمربند ایمنی و پرهیز عجله و شتاب بی مورد، سلامت سفر خود را تضمین کنند.
همچنین پلیس راه از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از انجام تخلفات حادثه ساز و استراحت قبل از اعزام به سفرهای طولانی از بروز اینگونه حوادث تلخ جلوگیری نمایند.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات