چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

سازمان هواشناسی اعلام کرد: کاهش دمای ۳ تا ۸ درجه‌ای برای برخی نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای به ورود سامانه بارشی و وضعیت بارشها در استانهای مختلف کشور اشاره کرد که متن کامل آن و پیش‌بینی به‌شرح ذیل است:

جمعه 15 دی: بارش باران و برف همراه با وزش باد در استانهای  کردستان،کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، شمال خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، جنوب آذربایجان غربی.
شنبه 16 دی: بارش باران و برف همراه با وزش باد در استانهای کردستان ،کرمانشاه، لرستان، همدان، زنجان، ایلام، مرکزی، تهران، قم، قزوین، البرز، جنوب آذربایجان غربی، پاره‌ای از مناطق استانهای خوزستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، شمال سمنان و استانهای گیلان، مازندران و غرب گلستان.
یکشنبه 17 دی: بارش باران و برف همراه با وزش باد در استانهای گیلان، مازندران، گلستان، شمال استانهای خراسان شمالی و رضوی، ارتفاعات سمنان، ارتفاعات تهران، شرق لرستان، چهارمحال بختیاری، فارس، غرب یزد، برخی نقاط استانهای اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد.
به‌سبب بارش برف، لغزندگی جاده‌های کوهستانی در مناطق ذکرشده پیش‌بینی می‌شود ازاین‌رو توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کاهش دما در روزهای شنبه و یکشنبه در استانهای ساحلی خزر، دامنه جنوبی البرز و استان اردبیل بین 3 تا 6 درجه و در روزهای یکشنبه و دوشنبه برای استانهای واقع در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور بین 4 تا 8 درجه پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تسنیم

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 109178 و در روز شنبه 16 دی 1396 ساعت ۰۸:۰۴:۱۴
2024 copyright.