امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۰/۱۳
کد خبر : 109359
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان در راهپیمایی ۱۳ دی گلپایگان:

حفظ انقلاب و خنثی شدن توطئه دشمنان نیازمند حضور تمامی اقشار در صحنه است

خطیب جمعه گلپایگان گفت: بدانید این نظام اسلامی که حاصل خون شهدای عزیز ماست برای این که تا قیام جهانی امام عصر فریاد عزتمندانه دهد نیازمند حضور شما در صحنه است و همه باید در صحنه حضور پیدا کنند زیرا در این گونه موارد سخن از اصل نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ آیت الله سید علی طهماسبی خطیب جمعه گلپایگان در راهپیمایی بزرگ نه به آشوبگران و حمایت از مقدسات ملی و اسلامی و تفکیک آنان از مردم مطالبه گر واقعی که صبح امروز در گلپایگان برگزار گردیداظهار داشت: از تمامی مردان و زنان باغیرت گلپایگانی و شهید پرور و انقلابی ، بازاریان و دانشجویان و دانش آموزان و همه کسانی که امروز در این راهپیمایی باشکوه که در دفاع از ارکان های اساسی انقلاب و در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی شکل گرفت شرکت نمودند تشکر می نماییم

 

خطیب جمعه گلپایگان گفت: بدانید این نظام اسلامی که حاصل خون شهدای عزیز ماست برای این که تا قیام جهانی امام عصر فریاد عزتمندانه دهد نیازمند حضور شما در صحنه است و همه باید در صحنه حضور پیدا کنند زیرا در این گونه موارد سخن از اصل نظام اسلامی است.

 

وی افزود: هر چه داریم از برکات انفاس قدسیه حضرت امام خمینی (ره) و خون مطهر شهدای عزیز ماست.

 

نماینده ولی فقیه در گلپایگان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که فرمود حفظ نظام از اوجب واجبات است عنوان کرد : این بدان معنی است که اگر بحث حفظ نظام در میان باشد همه باید به صحنه بیایند زیرا بی تفاوتی در حفظ انقلاب اسلامی به سرانجامی خواهد کشیده شد که جز تاسف و تأثر چیز دیگری به همراه نخواهد داشت.

 

وی یاد آورشد: کسانی که حسین ابن علی را تنها گذاشتند افراد شاخصی نیز بودنداما یک لحظه غفلت کردند و امام حسین تنها ماند و دشمن کار خودش را انجام داد و بعدها خیلی از آنها تاسف خوردند.

 

وی ادامه داد: قیام توابین که شکل گرفت با حضور همین افراد و خواصی بود که وقتی باید به موقع به صحنه می آمدند نیامدند و دست دشمن را باز گذاشتند و دشمن کار خودش را انجام داد و فرزند پیغمبر را به شهادت رساند.

 

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه شعار مدیر بی کفایت عزل بایدگردد که امروز شما سر دادید حق شماست اذعان داشت: این انقلاب انقلاب محرومان است و امام از همان ابتدا اعلام کرد ما آمدیم خدمت گذار این ملت باشیم و مسئولین نظام اسلامی باید از فقر مردم خوار در چشمش رود و تلاش و مجاهدت کند.

 

امام جمعه گلپایگان گفت: برخی از مسئولین در خصوص عملکرد بانک ها بی تفاوت بودند چرا که مسئولی که حقوق نجومی می گیرد هرگز نمی تواند رنج کارگرانی که حقوق ماهیانه آنها یک میلیون تومان یا کمتر است را درک کند.

 

خطیب جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه یک مسئول باید تا جایی که در توان دارد تلاش و مجاهدت کند بیان داشت: این انقلاب از مجاهده کار است و آن مسئولی که اهل مجاهدت نیست، به فکر این مردم نیست خواست همه ملت این است که سریعا باید کنار زده شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در گلپایگان با بیان اینکه امام خمینی (ره )فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید خاطر نشان کرد: آمریکا منشأ همه این گرفتاری هاست

 

وی با اشاره به وضعیت پیش آمده اخیر گفت: دیدید که آمریکا از این وضعیت چقدر خوشحال شد که یک عده آشوبگر ریختند و اموال عمومی را تخریب کردند و تمام این آشوبها کار آمریکای جنایتکار و ایادی آن است.

 

آیت الله طهماسبی اظهار داشت: یک عده جاسوس هم در داخل مسئولین کشورند که همین جا از قوه قضائیه می خواهیم این جاسوس ها را شناسایی کنند و به اشد مجازات برسانند.

 

امام جمعه گلپایگان گفت: این که در پرونده هسته ای ما چهار تا جاسوس پیدا می شود مشخص است که دشمن  دارد کار می کند.

 

نماینده ولی ولی فقیه در گلپایگان با تاکید بر اینکه قوه قضائیه باید هوشیار باشد و این نخاله ها را از نظام و تشکیلات و دستگاه های نظام پاک کنند اظهار داشت: باید آنهایی که جاسوس هستند را به سزای اعمالشان برسانند و ملت بدانند که همه گرفتاری هایشان از آمریکا ست.

 

وی گفت: در حضور شما برای محکوم کردن آشوبگران، و تجدید میثاق با انقلاب و شهدا و برای بیعت مجدد با مقام معظم رهبری می گوییم مرگ بر آمریکا.

 

خطیب جمعه گلپایگان تصریح کرد: برای اینکه این انقلاب حفظ و توطئه های دشمنان خنثی شود همه اقشار باید در صحنه حضور داشته باشند.

 

وی یادآور شد: ما  باید برای انقلاب هزینه دهیم زیرا این انقلاب راحت به دست نیامده است و ما جوانانمان را دادیم.

 

حجت الاسلام طهماسبی در پایان با بیان اینکه کدام خانواده می توانید پیدا کنید که در آن شهید نداشته باشد ابراز داشت‌: نگذارید خون شهدای ما پایمال شود و برای این که از خون شهدا دفاع کنیم و برای این که این انقلاب تا ظهور حضرت مهدی پابرجا بماند باید در صحنه حضور پیدا کنیم .

 

خبرنگار بیان: مریم محمدی

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات