امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۰/۱۲
کد خبر : 109099
چاپ خبر :

نوروزی: مردم بساط آشوبگران را جمع می‌کنند

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه رسانه‌های معاند از مطالبات به حق مردم به نفع خود سوء استفاده می‌کنند، گفت: مردم مواظب موج سواری ضدانقلاب باشند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از مسئولان کم‌کاری‌هایی داشته‌اند که این امر باعث ایجاد نارضایتی مردم شده است، اظهار داشت: برخی سوءمدیریت‌ها باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات از جمله گرانی و بیکاری شده لذا مطالبات مردم به حق بوده و باید معضلات مردم را حل کرد.

  • بیشتر بخوانید:

رد پای آل سعود و در اختشاشات تهران

وی با بیان اینکه مردم باید مراقب باشند تا دشمنان نظام و کشور از مطالبات معترضان واقعی سوء استفاده نکنند، افزود: دشمنان از  عده‌ای از این شرایط سوء استفاده و دست به تخریب اموال عمومی می‌زنند، شعار‌هایی علیه نظام می‌دهند و همچنین دست به اقدامات هنجارشکنانه مانند آتش زدن پرچم کشور می‌زنند که دشمنان از این شرایط سوء استفاده کرده و موج سواری می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: حمایت سلطنت‌طلبان، منافقان و سران رژیم صهیونیستی و آل سعود از اغتشاشات عده‌ای که از وضعیت فعلی سوء استفاده می‌کنند بیانگر این است که این حرکت یک حرکت انحرافی و ضد انقلاب است، که مورد پسند هیچ گروهی نیست.

حجت الاسلام نوروزی، ادامه داد: مسئولان نباید فضای مجازی را باز نگه دارند تا افراد اغتشاشگر و ضدانقلاب از این فضا سوء استفاده کرده و دست به اقدامات هنجارشکنانه بزنند و سبب ناامنی جامعه شوند.

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس با تاکید بر اینکه در صورتی که روند اغتشاشات عده‌ای اغتشاشگر ادامه یابد مردم مانند 9 دی سال 88 در خیابان‌ها حضور خواهند یافت و بساط آشوبگران را برمی‌چینند.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات