امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۰/۰۷
کد خبر : 108908
چاپ خبر :

بیانیه دانشجویان بسیجی و مجمع راهبردی بسیج شهرستان گلپایگان در محکومیت فتنه آمریکایی انگلیسی سال 88

هرگز اجازه نخواهیم داد ذره‌ای در مسیر اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی، آرمانهاي امام خميني (ره) و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي، خللی ایجاد گردد.

بسمه تعالی

“یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ”
می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید.
(سوره صف _ آیه ۸
تاریخ 39 ساله انقلاب اسلامی، همواره مملو از نقاط عطفی است که در اذهان آحاد ملت ایران نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این سرزمین، تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا، پیشرفت های چشمگیر در زمینه های مختلف به ویژه هسته ای و موشکی نمونه های بارزی است که جزو هویت هر ایرانی ولایتمدار و متعهد می باشد. در مقابل دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مانع از رشد و شکوفایی ملت ایران شوند که با بصیرت و رهبری مدبرانه رهبر انقلاب و ملت ولایتمدار ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹دی ۸۸ نقش بر آب شد. این حادثه عظیم و فراموش‌ناشدنی در حالی شکل ‌گرفت که فتنه‌گران داخلی با هدایت مستقیم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس تلاش می‌کردند تا فضای کشور را به آشوب بکشانند و به خیال خام خود ضربه ی نهایی را به نظام اسلامی وارد کنند.
برهیچکس پوشیده نیست که فتنه گران با اقداماتی به دور از فرهنگ اسلامی و ایرانی و فراتر از جناح بندی سیاسی و انتخاباتی دست به اقدامات غیر فرهنگی و ضد دینی بویژه هتک حرمت در روز عاشورا و آتش زدن پرچم امام حسین(ع) زدند. آنان از این نکته غافل بودند که ملتی که با حسین بن علی(ع) و قیام خونین عاشورا عهد بسته است، ظلم و ستم و فتنه‌گری را تحمل نمی‌کند و با همان شور عاشورایی به خروش می‌آید و حماسه‌های عظیم خلق می‌کند.
اگرچه نزدیک به 8 سال از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 و فتنه انگیزی گروهی بی بصیرت می گذرد، ولی اتفاقات تلخ آن دوران که ارزش‌ها، اصول و باورهای مردم ایران اسلامی را هدف قرار داده بود فراموش ناشدنی است.
امروز فتنه گران و حامیان فتنه، چهره کریه خود را در پوشش‌های دیگری پنهان نموده‌ و مطمئنا در صورت پیدا کردن فرصتی مجدد ،لحظه‌ای از فتنه‌انگیزی علیه ملت ایران دریغ نخواهند کرد.
در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های گلپایگان و نخبگان بسیج گلپایگان ضمن تجدیدعهدی با آرمانهای انقلاب اسلامی ،امام راحل عظیم الشأن(ره)، شهیدان سرافراز و ولی فقیه زمان خود اعلام می داریم : امروز نیز همان فتنه ها در قالب های دیگر تغییر ماهیت داده اند. فتنه و نفوذ دشمن در کشور یک توهم نیست، واقعیت محضی است که همه اقشار ،از مردم تا مسئولان باید مراقب آن باشند. امروز دشمن دوباره استقلال و کیان نظام را نشانه گرفته و باید مراقب بود که مشکلات کشور با واردات بی رویه و فرهنگ پوسیده غرب، قابل حل نخواهد بود بلکه تکیه به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی بهترین علاج مشکلات امروز است.
حرف آخر آنکه هرگز اجازه نخواهیم داد ذره‌ای در مسیر اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی، آرمانهای امام خمینی (ره) و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای، خللی ایجاد گردد.
والسلام علی من اتبع الهدی
9 دی ماه 1396
بسیج دانشجویی دانشگاه های گلپایگان و مجمع راهبردی بسیج

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات