چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

نماینده محترم شهرستانهای گلپایگان و خوانسار پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ این روزهاکه بحث گرانی های لجام گسیخته همه اقشار جامعه ،خصوصا قشر مستضعف و کارگری را تحت فشار قرار داده نگاهها به سمت هواداران وضع موجود می چرخد .زمانی که در ایام انتخابات ریس جمهور و نامزد پوششی ایشان دائم وعده می دادند که یارانه را افزایش می دهیم ،فقر را برطرف می کنیم سالی یک میلیون شغل ایجاد می کنیم ،تحریم را برطرف می کنیم و…. هنوز چند ماه نگذشته همه چیز به فراموشی سپرده شده و به یکبار اجناس باقیمت سرسام آوری رها شده و کسی پاسخگو نیست ، وقتی شانه تخم مرغ به بیست هزار تومان رسیده و مادر و پدر تحریم ها هم از راه رسیدند،یارانه ها هم که قرار است قطع شود و بنزین هم گرانتر، در یک بررسی اجمالی تمام وعده های انتخاباتی برعکس جلوه خود را نشان می دهد .

?در دوران انتخابات هرچه منتقدین وضع موجود فریاد زدند مورد هجمه و توهین های فراوان قرار گرفتند و با ناجوانمردی هرچه تمام تر در رقابتی غیر اخلاقی نواخته شدند. آنوقتی که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت درختی که چهارسال ثمر نداد بار دیگر هم ثمر نخواهد داد این روزها را به خوبی می دید ولی با ایجاد هراس جنگ و صلح تاختند و مردم را ترساندند ولی همان مردم زمان جنگ راهم درک کردن ،به واقع در کشورهای جنگ زده هم چنین تورمی نیست.
مثال ونزوئلا را برای مردم آوردن ولی نگفتن همان تفکر وسیاست لیبرالی چنین بلایی سر ونزوئلا آورد و حالا سکوت کرده و با دادن آدرس غلط سعی در فریب افکار عمومی دارند ومعتقدند که حافظه مردم کوتاه است ودقیقا همان رفتار اقتصادی و توصیه های صندوق بین المللی پول و بانک جهانی را که ونزوئلا را به خاک سیاه نشاند درپیش گرفته و دریغ از حمایت و بومی سازی اقتصاد .
?اینجا چه کسانی مقصر هستند آیا دولتمردان و یا بحق باید گفت هواداران آنها؟
آیا نباید دیگر بجای انتقاد از دولت هواداران آنها خصوصا کسانی که سینه چاک دادند برای استمرار وضع موجود پاسخگو باشند؟همان زمان که حرف از دیوار کشی و جنگ وصلح بود انقلابیون و دلسوزان واقعی مردم هشدار دادند که از برجام آبی گرم نخواهد شد،آمریکا وغرب پایبند به تعهدات خود نیستند ولی ظاهرا قرار بود با تهمت و افتراء منتقدین کنار روند تا فرش قرمزغربگرایان و لیبرالهای خسته برای اربابان خود پهن شود .
?چندین سال هرچه سکاندار انقلاب فریاد زد ? اقتصاد مقاومتی و تکیه بر درون کشور نه تنها توجه نشد بلکه برای خوش آمد طرفهای اروپایی که زمانی آنها را آقا اجازه آمریکا می خواندند درب های کشور را بر روی کالاهای بنجل آنها باز کردند و انواع واقسام اجناس از خودرو و تا الاغ وارد کردند، حالا باید شاهد گریه مردان مرد سرزمینمان باشیم که برای خرید لوازم ضروری خانواده اشک بریزد و کک دولتمردان نگزد .و مجلسیان هم به فکر افزایش حقوق .‼️

??بی شک حداقل در شهرستان گلپایگان ازکسانیکه بسیار مایه گذاشته و وظیفه نمایندگی خود را تنزل داد وتاپای جان برای دولت سینه چاک داد شخص نماینده محترم شهرستان در مجلس بودند . ایشان و هم مسلکانشان باید پاسخگوی وضع موجود باشند .مردم بیش از آنکه از دولت بخواهند از شما نماینده سینه چاک دولت و دیگر هواداران تدبیر وامید مطالبه خواهند داشت . و از زیر نگاه تیزبین مردم نمی توان فرار کرد.نمی توان از کنار اشک مردان و کارگران اخراج شده و کسانی که ماهها حقوق دریافت نکرده به راحتی گذشت .

نمی توان شاهد تعطیلی کارگاهها و مراکز تولیدی بود و واردات بی رویه کالاهای مشابه را نگاه کرد و شاهد بی کاری فرزندان سرزمین مان باشیم.
مطالبه از هوداران و موافقان وضع موجود تازه راه خود را باز خواهد کرد و تاریخ به قضاوت خواهد نشست.

♦️ مردم انقلابی و همواره پشتیبان نظام وولایت می دانند که جریان و نگاه انقلابی بود که توانست جبهه مقاومت را پیروز کند و همین نگاه بود که در داخل مشکل امنیت را دریکی از بحرانی ترین مناطق جهان در کشورحل کرد همین نگاه بود که انقلاب کرد وهمین نگاه بود که هشت سال جنگ تحمیلی را به پیروزی تبدیل کرد .ولی همین مردم سوال می کنند:چرا جریال ونگاه لیبرال نتوانسته مشکل معیشت کشور را حل کند⁉️ چرا ⁉️
شاید جواب از منظر رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) این باشد:

«مَثَل کشور ما مَثَل بیماری است که لااقل پنجاه و چند سال بیماری کشیده است، و همه قشرها به بیماری او دامن زدند، و الآن از بار قشرهایی که دامن به بیماری او می‌زدند فارغ شده است، لکن بیمار است. از بیماری که پنجاه و چند سال به بیماری او کمک کردند و خائنین دامن زدند، نباید متوقع بود که به مجرد اینکه [اینها] دامنْ زنها خارج شدند، بیمار فوراً صحیح بشود. این بیماری که در جامعه ما از #غرب پیدا شده است، از ممالک خارجی که می‌خواستند همه چیزمان را ببرند، این بیماری غربی را توقع نداشته باشید که با هشت ماه یا با هشت سال یا با بیست سال رفع بشود. اینهایی که در #دانشگاهها هستند بعضیشان البته – پنجاه سال اینها از غرب به مغزهای آنها بیماری تزریق شده و تربیت شدند اینها به همان تربیتهای غربی؛ و آنها اینها را هم آماده کردند برای اینکه جوانهای ما را آنطوری بار بیاورند. شما بخواهید که فوراً این بیمارها سالم بشوند، یا این بیمارها را کنار بگذارید و سالم پیدا بکنید، این توقع غیرمعقولی است.» ۷ آبان ۱۳۵۸
? صحیفه امام خمینی (ره) جلد ۱۰
♦️امام راحل و عظیم الشأن به این سوال خوب پاسخ دادند ولی مطمئنا” اگر در اقتصاد هم به نسخه انقلابی عمل شود مشکلات حل خواهد شد و انقلابیون نخواهند گذاشت این ناکارآمدیها به پای انقلاب نوشته شود.
مطالبه گری تازه آغاز خواهد شد.
محمد ولایتی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 108728 و در روز دوشنبه 4 دی 1396 ساعت ۰۸:۲۲:۱۱
2024 copyright.