امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۸/۲۴
کد خبر : 107628
چاپ خبر :
گروه سیاسی خبرگزاری بیان

همیشه یکی هست

این جریان پر سر وصدا برای لاپوشانی ضعفهای خود یا رو به گفتار درمانی می آورند ویا دائم با خباثت هرچه تمام تر ناکارآمدی های خود را به گردن دیگران می اندازند .

به گزارش خبرگزاری بیان؛ این جریان پر سر وصدا برای لاپوشانی ضعفهای خود یا رو به گفتار درمانی می آورند ویا دائم با خباثت هرچه تمام تر ناکارآمدی های خود را به گردن دیگران می اندازند .
?یک روز برای انحراف حماسه بزرگ اربعین سر توی آشغال می کنند و فقط زباله می بینند ،یک روز بجای کمک در آتش سوزی ساختمان پلاسکو با سیاسی کاری روبه تخریب رقیب آورده تا در انتخابات گل بچینند و اصلا گور بابای آوار و کمک ، ویک زمانی هم که در دولت یازدهم دولت قبلی وجود داشت و… وحالا برای لاپوشانی ضعفهای خود در کمک به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه دستور حمله به مسکن مهر صادر می شود و ازهمه جالبتر اینکه این سخن از دهان معاون اول رئیس جمهور گفته می شود که وظیفه اصلی ایشان حضور در محل و هماهنگی امورات است ولی گویا این جریان از هر حادثه قصد بهره برداری سیاسی دارند تا جائیکه صدای هم کیشان خود را در آوردند.

?بله همیشه برای حرف پرت و پلا زدن یک بهانه هست واین دیگر عادت شده و این گونه مشق سیاست کردن از جریان لیبرال وغرب زده چنان تهوع آور شده و ادامه این روند خسارتهای جبران ناپذیری را بر پیکره نظام وارد می کند و در اینجا سوالی طرح می شود که چه کسی باید از آبروی نظام دفاع کند ؟چه کسی مدعی العموم است؟آیا چون مقام … هستی حق داری برای مطامع سیاسی و کینه های فروخفته خود که نتوانستید در فتنه 88 عملی کنید هرچه بر زبان برانید و مردم را دچار یأس ناامیدی کنید .

یعنی هیچ دستگاهی و متولی ای در کشور وجود ندارد که صحت و سقم سخن معاون رئیس جمهور را در مورد آمار کشته های مسکن مهر در زلزله کرمانشاه رابررسی کند؟
محمد ولایتی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات