امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۸/۱۰
کد خبر : 106897
چاپ خبر :
مربیان قاسم خوبرو قهرمان برنزی تیم ملی کاراته ایران :

امیدواریم در سالهای آینده تعداد قهرمانان بیشتری را از گلپایگان راهی مسابقات جهانی کنیم

علوی خاطر نشان کرد: انشاالله بتوانیم با این همدلی و همصدایی که وجود دارد تعداد قهرمانان بیشتری را در سال‌های آینده ‌در مسابقات انتخابی تیم ملی و مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی المپیک که در سال ۲۰۱۸ برگزار می شود داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سن سی سید محمد حسن علوی یکی از مربیان قاسم خوبرو در مراسم استقبال از این قهرمان گلپایگانی که عصر امروز در محل سالن هفده شهریور گلپایگان برگزار گردید اظهار داشت: ان‌شاءالله قاسم خوبرو زحمات شما و استقبال پرشوری را که از گلشهر شروع و به سمت گلپایگان انجام گردید را بتواند در سال‌های آینده با مدال خوش رنگ المپیک جبران کند.

علوی ابراز داشت: احساسی که ما داریم قابل گفتن و قابل وصف نیست، خدای بزرگ را بابت همه لطف و محبتی که به ما داشت شاکریم که گروه ما در بخش آقایان تنها نماینده استان اصفهان که آقای قاسم خوبرو بود را در تیم ملی داشته باشد که بتوانند در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت و به مدال برنز دست پیدا نماید.

علوی خاطر نشان کرد: این افتخار حاصل زحمات رئیس اداره ورزش و جوانان ، رییس هئیت کاراته شهرستان و سایر مربیان است و انشاالله بتوانیم با این همدلی و همصدایی که وجود دارد تعداد قهرمانان بیشتری را در سال‌های آینده ‌در مسابقات انتخابی تیم ملی و مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی المپیک که در سال ۲۰۱۸ برگزار می شود داشته باشیم.

وی افزود: ان‌شاءالله بتوانیم با پرورش هنرجویان و قهرمانان بیشتری زحمات شما را جبران کنیم.

وی در پایان گفت: پیشنهاد قاسم خوبرو این بود که مدالی که کسب نموده حاصل امنیت و آسایشی است که شهدای مدافع حرم بوجود آورده اند و بدین خاطر ایشان به پاسداشت این فداکاریها این مدال را به روح بلند شهدای مدافع حرم تقدیم نمودند.

سن سی ایمان گل محمدی یکی دیگر از مربیان قاسم خوبرو نیز در این مراسم ابراز داشت: افتخار است که بعد از ۱۲ سال در استان اصفهان مدالی به دست آمده است و امروز برای آن جشن گرفتیم .

گل محمدی اظهار داشت: امروز صحبت از باشگاه و سبک نیست امروز صحبت از گلپایگان می باشد.

وی اذعان داشت: قاسم خوبرو ورزشکار با اخلاق و با معرفتی است که با اخلاق خوب خود به شهرستان آمده است.

گل محمدی در پایان تصریح کرد: سند چشم اندازی دادیم و به استان هم ارائه شده و قرار است در کل استان اجرا شود بانی آن مجموعه ماست و این افتخاری است برای ما

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات