امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۷/۲۷
کد خبر : 106237
چاپ خبر :
رئیس هیئت کاراته استان اصفهان:

جوانان رزمی کار گلپایگانی افتخار امروز، مربیان فردا

دوانیان بیان کرد :جوانان ورزشکارگلپایگان ذخیره خوبی برای آینده خواهند بود و آنها مربیان فردای ما هستند که امروز خودشان را به منصه ظهور می رسانند.

به گزارش خبرگزاری بیان، علی دوانیان رییس هیات کاراته استان اصفهان در آیین تجلیل از نمایندگان سبک ها و قهرمانان کاراته شهرستان گلپایگان اظهارداشت: به پاس تقدیر از زحمات هیئت کاراته شهرستان گلپایگان و مربیان کاراته ویژه شهرستان امروز در شهرستان گلپایگان هستیم و این موضوع سبب خرسندی است .

وی با اشاره به توانایی وزرشکاران شهرستان افزود: ایمان گل محمدی از مربیان ارزنده استان اصفهان و شهرستان وقاسم خوبرو از افراد توانمند است که با دلاوری در مسابقات مختلف ظاهر شد و نشان داد لیاقت اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا را دارد.

وی در ادامه بیان داشت: اعزام دلاوران و ورزشکاران به مسابقات اسپانیا در ۲۴ ساعت آینده خواهدبود.

رئیس هیئت کاراته استان ابراز داشت : اتفاق خوب و میمونی که با زحمات مربیان رخ داد انتخاب و اعزام چهار نفر در مسابقات اسپانیا می باشد که در این مسابقات سه ورزشکار دختر در رده سنی پانزده سال و جوانان در کاتای تیمی حضور خواهند داشت و قاسم خوبرو که در منهای ۶۰ در مسابقات کاتا حاضر خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم توجه همه جانبه به ورزشکاران بخصوص ورزشکاران جوان افزود: لازم بود قبل از عزیمت قاسم به اسپانیا در گلپایگان از زحمات این جوان شایسته و مربیان و خانواده اش تقدیری صورت گیرد که بدانند که تلاشهای انها به باد فراموشی سپرده نشده است.

دوانیان گفت: هیات کاراته استان اصفهان لحظه به لحظه به فعالیتهای ورزشکاران؛ حتی زمان هایی که در استراحت هستند زیر نظر دارد .

وی بیان کرد:مجموعه مربیان و فعالان ورزش طی یک سال گذشته زحمت بسیار کشیدند تا امروز نتایج خوبی در کل کشور توسط بانوان، آقایان، جوانان و نوجوانان و اخیرا در مسابقات کسب شود.

وی اذعان داشت:در استان اصفهان حدود ۳۰۰ نفر در هیئت کاراته ثبت شده است و اصولا هر سبکی چند تیم دارد که تیم های انشعابی هستند ولی نهایتا زیر مجموعه کاراته استان اصفهان هستند.

رئیس هیئت کاراته استان گفت: اکنون در لیگ کشور چهار تیم حضور دارند که در رده جوانان و نوجوانان در حال فعالیت می باشند .

وی در ادامه ابراز داشت:در بحث سوپر لیگ بانوان هنوز ثبت نام شروع نشده و ان‌شاءالله امسال به صورت جداگانه شرکت خواهیم کرد و فقط تیم آینده سازان روی سکوی اول تا سوم در لیگ کشور است.

وی تصریح کرد:میلاد افشانی قهرمان دو سال پیش بود و اکنون در لیگ های کشور می باشد وبه همراه قاسم خوبرو به صورت انفرادی در مسابقات حاضر شدند .

دوانیان در خاتمه بیان کرد :جوانان ورزشکارگلپایگان ذخیره خوبی برای آینده خواهند بود و آنها مربیان فردای ما هستند که امروز خودشان را به منصه ظهور می رسانند.

خبرنگار: مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات