چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

افزایش صد در صدی اعتبارات اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان در سال ۹۶

به گزارش خبرگزاری بیان، حسین فراست فرماندار شهرستان گلپایگان در آیین تجلیل از نمایندگان سبک ها و قهرمانان کاراته شهرستان گلپایگان با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش اظهار داشت : یکی از مسائل در بعد سلامتی؛ توجه به ورزش می باشد و مصداق جمله عقل سالم در بدن سالم، نشان از اهمیت ورزش و سلامت جسمانی دارد.

وی افزود : اشاعه فرهنگ ورزش بسیار حائز اهمیت است و باید در جامعه فرهنگ ورزش توسعه و ترویج پیدا کند تا از برخی مشکلات جامعه فاصله پیدا کنیم.

فرماندار شهرستان گلپایگان با تاکید بر استفاده از دوچرخه در شهر ابراز کرد: در اصفهان اقدامات خوبی صورت گرفته و لاین مخصوص دوچرخه سواران در نظر گرفته شده است .

فراست با اشاره به اهمیت تحرک و پیاده روی گفت: پیاده روی علاوه بر ایجاد تعامل و ایجاد رابطه نزدیک با مردم سبب ارتقاء سلامتی هر فرد می شود.

وی در ادامه بیان داشت: موضوع ورزش از سه دیدگاه سلامتی، دیانت و سیاست مورد اهمیت می باشد.

فراست اذعان داشت: دیدگاه سیاست در ورزش زمانی است که ورزشکار قدر و توانای ایرانی وقتی در مقابل یک ورزشکار صهیونیست قرار می‌گیرد، به نشانه به رسمیت نشناختن آنها به عنوان کشور مستقل مسابقات را ترک میکند .

فرماندار شهرستان گلپایگان ابراز کرد: فرهنگ موضوعی اکتسابی می باشد و رفتارهای همه ما می تواند الگوی در راستای اشاعه فرهنگ ورزش باشد.

فراست با تاکید بر مسئله ورزش در شهرستان افزود: به دلیل اهمیت موضوع ورزش اعتبارات اداره ورزش و جوانان گلپایگان از محل تملک دارایی شهرستان نسبت به سال گذشته با صد در صد افزایش در نظر گرفته شده است.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 106240 و در روز پنجشنبه 27 مهر 1396 ساعت ۰۶:۴۰:۳۵
2024 copyright.