امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۷/۲۷
کد خبر : 106234
چاپ خبر :
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار:

دستاورد هئیت کاراته شهرستان گلپایگان نتیجه همگرایی و کار جمعی می باشد

بختیار ابراز داشت: دستاوردهایی که هیات کاراته شهرستان گلپایگان دارد نتیجه همگرایی و کار جمعی می باشد.

به گزارش خبرگزاری بیان، علی بختیار نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در آیین تجلیل از نمایندگان سبک ها و قهرمانان کاراته شهرستان گلپایگان که ظهر امروز در اداره ورزش و جوانان گلپایگان برگزار گردید ؛ ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و تشکر از همه دست اندرکاران و مربیانی که با تلاش و برنامه کار می کنند ابراز داشت: دستاوردهایی که هیات کاراته شهرستان گلپایگان دارد نتیجه همگرایی و کار جمعی می باشد.

نماینده مردم گلپایگان اظهار داشت: ورزش رزمی در گلپایگان سبقه طولانی دارد و در سالهای گذشته و دهه های قبل نیز در شهرستان گلپایگان قهرمانان نامداری داشتیم.

وی با اشاره به وجود پیشکسوتان و شاخصه های ورزش رزمی در گلپایگان افزود : احمد صافی از پیشکسوتانی است که در این عرصه کار می کردند.

بختیار اذعان داشت: اگر در هیئت کاراته شهرستان گلپایگان سرمایه‌گذاری صورت گیرد قطعاً این هیئت ورزشی می تواند در رقابت های جهانی حضور جدی تری داشته باشند.

نماینده مردم گلپایگان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به اداره ورزش و جوانان کمک کنیم و شرمنده هیئت کاراته ای که بدون کمترین امکانات و با زحمات مربیانی که خیلی از مواقع از جیب خود هزینه می کنند و گاه از کمک خیرین و ورزشکاران کمک می گیرند نشویم.

بختیار در خاتمه گفت : امیدواریم در این زمینه در سال های آتی شرایط رو به بهبودی را تجربه کنیم و کمک هایی که از استان برای بحث ورزش شهرستان محقق شده است تداوم داشته باشد.

خبر نگار بیان مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات