چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

دستاورد هئیت کاراته شهرستان گلپایگان نتیجه همگرایی و کار جمعی می باشد

به گزارش خبرگزاری بیان، علی بختیار نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در آیین تجلیل از نمایندگان سبک ها و قهرمانان کاراته شهرستان گلپایگان که ظهر امروز در اداره ورزش و جوانان گلپایگان برگزار گردید ؛ ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و تشکر از همه دست اندرکاران و مربیانی که با تلاش و برنامه کار می کنند ابراز داشت: دستاوردهایی که هیات کاراته شهرستان گلپایگان دارد نتیجه همگرایی و کار جمعی می باشد.

نماینده مردم گلپایگان اظهار داشت: ورزش رزمی در گلپایگان سبقه طولانی دارد و در سالهای گذشته و دهه های قبل نیز در شهرستان گلپایگان قهرمانان نامداری داشتیم.

وی با اشاره به وجود پیشکسوتان و شاخصه های ورزش رزمی در گلپایگان افزود : احمد صافی از پیشکسوتانی است که در این عرصه کار می کردند.

بختیار اذعان داشت: اگر در هیئت کاراته شهرستان گلپایگان سرمایه‌گذاری صورت گیرد قطعاً این هیئت ورزشی می تواند در رقابت های جهانی حضور جدی تری داشته باشند.

نماینده مردم گلپایگان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به اداره ورزش و جوانان کمک کنیم و شرمنده هیئت کاراته ای که بدون کمترین امکانات و با زحمات مربیانی که خیلی از مواقع از جیب خود هزینه می کنند و گاه از کمک خیرین و ورزشکاران کمک می گیرند نشویم.

بختیار در خاتمه گفت : امیدواریم در این زمینه در سال های آتی شرایط رو به بهبودی را تجربه کنیم و کمک هایی که از استان برای بحث ورزش شهرستان محقق شده است تداوم داشته باشد.

خبر نگار بیان مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 106234 و در روز پنجشنبه 27 مهر 1396 ساعت ۰۶:۳۱:۰۳
2024 copyright.