چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

بیست و چهار رشته ورزشی در طول سال به صورت مستمر در شهرستان گلپایگان فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری بیان، محمدرضا شمسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان در حاشیه تجلیل از نمایندگان سبک ها و قهرمانان کاراته شهرستان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان نامگذاری شده است و در این هفته علاوه بر برنامه های سالیانه برنامه های خاص نیز در این هفته انجام میگیرد.

وی بیان داشت: دیدار با مسئولین شهرستان از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی بود که صبح امروز جمعی از ورزشکاران با حضور در فرمانداری با نماینده دولت در شهرستان دیدار کردند.

شمسی گفت: به مناسبت این هفته تجلیل و تقدیر از قهرمان کاراته شهرستان توسط ریاست هیئت کاراته استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان افزود: از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی پرواز بادبادکها می باشد که تاریخ ان متعاقبا اعلام می شود.

وی در ادامه در خصوص ورزش بانوان اذعان داشت: بانوان شاغل در دستگاههای دولتی در هفته دو روز می توانند از سالن ورزشی هفده شهریور از ساعت ۷الی ۸ جهت انجام وزش صبحگاهی استفاده نمایند.

شمسی بیان کرد: برنامه های شهرستان مانند مسابقات فوتبال و کوه گشت در حال انجام می باشد و هفته گذشته کوهنوردان شهرستانی صعود به قله دماوند را داشتند .

وی افزود: کوهنوردان شهرستان در ادامه برنامه های صعود ؛برنامه صعود به ارتفاعات الوند گلپایگان را خواهند داشت.

وی ابراز داشت: ۳۶ رشته ورزشی در شهرستان گلپایگان است که ۲۴ رشته ورزشی به صورت فعال و مستمر در طول سال در شهرستان فعالیت دارند.

شمسی با اشاره به نگاه ویژه مسئولین به بحث ورزش در شهرستان گفت : خوشبختانه از اعتبارات تملک دارایی شهرستان بودجه اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان نسبت به سال گذشته افزایش صد درصد پیدا نموده است.

شمسی در خصوص پناهگاه چشمه خضر بیان کرد: سند و قرار داد مکان چشمه خضر در حال تنظیم می باشد و در دفترخانه شماره ۶۰ اصفهان در هفته آینده قرار داد سه ساله تنظیم خواهد شد .

وی در ادامه ابراز داشت :مکان پناهگاه چشمه خضر دارای اعتبار مستقل می باشد و ۵۰ میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی شهرستان برای این پروژه منظور گردیده است .

وی با اشاره به ورزش مفرح کوهنوردی ابراز داشت : پناهگاه چشمه خضر سومین پناهگاه استان اصفهان پس از دالانکوه و کرکس می باشد.

شمسی افزود: ۹۵ درصد رشته های ورزشی شهرستان مشترک برای خانمها و آقایان می باشد وبرخی از رشته ها تنها مختص آقایان می باشد.

وی در خاتمه با اشاره به اهمیت ورزش همگانی گفت: خوشبختانه ورزش همگانی توجه به بضاعت مردم و طبیعت خوب شهرستان و وجود ارتفاعات خوب شهرستان بالغ بر ۲۵ گروه کوهنوردی در شهرستان به صورت خودجوش ایجاد شده است و ترویج پیاده روی خانوادگی نیز ازجمله برنامه های مد نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان است .

خبر نگار بیان: مهری طالاری

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 106246 و در روز پنجشنبه 27 مهر 1396 ساعت ۰۶:۵۷:۳۴
2024 copyright.