چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

این هفته پس از نماز با شکوه جمعه مردم با مشت های فولادی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

به گزارش خبرگزاری بیان،سرهنگ دوم پاسدار حمیدرضا یاوری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان در همایش تربیت و تعالی که در سالن بصیرت ناحیه مقاومت بسیج برگزار گردید، با اشاره به سخنان اهانت آمیز و سخیف رئیس جمهور آمریکا سپ اظهار داشت: بر اساس برنامه شهرستانی روز جمعه پس از نماز پر شکوه جمعه راهپیمایی ضد آمریکایی توسط نمازگزاران و مردم شریف گلپایگان انجام خواهد شد و مردم با شعارهای محکم و مشت های فولادی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با پویایی انقلاب افزود: یکی از نشانه های پویایی انقلاب اسلامی خنثی نمودن توطئه های ایادی استکبار است که مردم با بصیرت تحت رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی ) و امام خمینی (رضوان و الله ) با انواع فتنه ها مقابله کردند.

سرهنگ یاوری اذعان داشت: مردم در هر زمان که نیاز به حضور در صحنه باشد با حضور خود ثابت می کنند که انقلاب زنده و پویاست و حاضر نخواهند بود این انقلاب را باهیچ چیز دیگری معاوضه کنند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان گفت: اگر چه سخنان ترامپ از روی دشمنی بود ولی جناح‌های مختلف را وحدت بخشید و همه باهم در این راستا به صورت متحد ؛ اگر چه به این موضوع رسیده بودند ولی اکنون اقرار کردند که این همان دست پولادینی است که از آستین مخملی بیرون آمده است.

وی با اشاره به دخالتهای آمریکا در منطقه خاورمیانه بیان کرد: بودجه ای که آمریکا در راستای به وجود آوردن گروههای تروریستی در منطقه هزینه کرده است معادل ۶۰سال درآمد نفتی کشور عراق می باشد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج افزود : صرف این رقم بالا مصداق این جمله است که دشمنان اسلام از حمقا می باشند و اگر این رقم صرف مسائل اقتصادی ویا زمینه های دیگر در کشورشان شده بود می توانست انقلابی را به وجود آورد.

سرهنگ یاوری در خاتمه اذعان داشت: دشمنان به فضل الهی در فتنه ها به پیروزی دست نیافتند و وجود ارگان‌هایی مانند سپاه و بسیج سبب شکست آنها می باشد و لذا سپاه را مقتدر و توانمند دیدند و در توطئه جدید بر روی این نهاد تمرکز کردند .

خبر نگار بیان مهری طالاری

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 106198 و در روز سه شنبه 25 مهر 1396 ساعت ۱۸:۱۸:۴۲
2024 copyright.