امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۷/۱۸
کد خبر : 105886
چاپ خبر :
به خاطر دیر رسیدن بازیکنان گریه نمی‌کنم/ نمی‌توان همیشه با سرعت 200 کیلومتر حرکت کرد

برانکو: هدایت تیم ملی کرواسی؟ همه چیز ممکن است اما فعلا نه!/وقتی وضعیت خودم مشخص نیست چطور دستیار انتخاب کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: مذاکرات با پرسپولیس آغاز شده اما هنوز چیزی قطعی نشده، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری بیان، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، در جمع خبرنگاران، گفت: فرشاد احمدزاده مصدوم است. امیدواریم ملی پوشان سالم بازگردند. چون یک روز قبل از بازی باز می‌گردند فردا درباره حضورشان تصمیم می‌گیریم.

وی افزود: شجاع خلیل زاده بازگشته است، فعلا بازی با استقلال خوزستان برایمان بسیار مهم است. دنبال حداکثر نتیجه هستیم و برای ویسی احترام قائل هستم.

برانکو درمورد اینکه چه شد شجاع خلیل‌زاده زودتر از موعد به تمرینات بازگشت عنوان کرد: او امروز با ما تمرین کرد و فردا نتیجه این تمرین مشخص می‌شود. شجاع کشیدگی مختصری داشت که توانست امروز به تمرین بیاید.

وی درمورد اینکه طاهری اعلام کرده مذاکرات برای تمدید قرارداد آغاز شده و توافق اولیه صورت گرفته است، اظهار داشت: مذاکرات آغاز شده اما هنوز چیزی قطعی نشده است، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه گفته می‌شود به دلیل محرومیت احتمالی پرسپولیس از نقل و انتقالات او برای توافق دست نگه داشته است، اظهار داشت: این مساله اصلا ربطی به این موضوع ندارد. ما تیم عالی داریم اگر امکان جذب بازیکن جدید فراهم نشود باز هم اتفاق خاصی نمی‌افتد. ما تلاش می‌کنیم این محرومیت کم و یا تعلیق شود.

برانکو در رابطه با اینکه گفته می‌شد بعد از نتایج ضعیف کرواسی با او تماس گرفته شده ولی پاسخ این مربی منفی بوده است،‌ عنوان کرد: با پرسپولیس قرارداد دارم و درست نبود در این مورد صحبت کنم، 24 ساعت قبل از بازی با اوکراین در این مورد صحبت شد که این مساله در حال حاضر منتفی است.

وی درمورد اینکه وقتی می‌گوید این موضوع در حال حاضر منتفی است یعنی قرار است بزودی به تیم ملی کرواسی بپیوندند، گفت: همه چیز امکان‌پذیر است اما در حال حاضر خیر.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که طاهری اعلام کرده نمی‌داند او می‌ماند یا خیر؛ آیا دلیلش همین پیشنهاد کرواسی است، تصریح کرد: درمورد تمدید قرارداد با من علاقه به این کار وجود دارد. اینکه آیا من تمایل داریم، بله؛ اینطور است نمی‌دانم یک ماه دیگر چه خواهد شد. هیچکسی این مساله را نمی‌داند.

وی درمورد اینکه آیا ممکن است به دلیل عملکرد بد علیرضا بیرانوند، رادوشویچ در بازی با استقلال خوزستان جای او را بگیرد ، گفت: بله؛ این امکان وجود دارد چرا که بازیکنان ملی پوش یک روز قبل و در ساعت 6 صبح می‌رسند این در شرایطی است که طبق قانون بازیکنان باید 72 ساعت قبل از بازی در اختیار باشگاه قرار بگیرند اما فعلا شرایط به این شکل است و نباید به این خاطر گریه کنیم.

برانکو درمورد اینکه در یکی از رسانه‌ها اعلام شده قرار است علی کریمی دستیار او شود، اظهار داشت: از آنهایی که در این مورد مطلب نوشتند این مساله را بپرسید تا جایی که من می‌دانم کریمی با نفت قرارداد داشت. او از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است که از صمیم قلب بابت اینکه می‌خواهد تجربیاتش را به جوانان انتقال بدهد خوشحالم‌ اینکه او در چه جایگاهی این کار را می‌کند به خودش مربوط است در تیم نفت یک سریال پیش آمد که من زیاد از آن اطلاع ندارم، وقتی وضع خود من معلوم نیست و چطور وضعیت کمک‌هایم مشخص شود.

سرمربی پرسپولیس در رابطه به اینکه چرا مثل گذشته سرحال و شاداب نیست، عنوان کرد: شما من را چطور دیدید، اتفاقا خیلی خوب هستم، اگر گاهی در تمرین فریاد می‌کشم این اتفاق زمانی می‌افتد که نیاز است بسیار سرحال هستم و بازیکنان این اطمینان را به من می‌دهند. در طول یک فصل هر تیمی با افت و خیز و بحران روبرو می‌شود الان بایرن مونیخ، چلسی و رئال چه شرایطی دارند. هر تیمی وارد بحران می‌شود. همیشه نمی‌توان با سرعت 200 کیلومتر حرکت کرد.

برانکو درمورد وضعیت کرواسی در مقدماتی جام جهانی و اینکه آیا این تیم می‌تواند موفق شود، گفت: این مساله را فردا می‌بینیم. وضعیت ما بسیار سخت است، خودمان مقصر این موضوع هستیم باخت به ترکیه و ایسلند این شرایط را بوجود آورد و البته فوتبال همین است و این اتفاقات می‌افتد.

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات