چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

کودکان جزء میراث هر کشوری هستند.

به گزارش خبرگزاری بیان،مسعود حبیبی مسئول امور فرهنگی اجتماعی شهرداری گلپایگان در حاشیه برگزاری جشن روز کودک که صبح امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار گردید، اظهار داشت: امروز ۱۶ مهر ماه آغاز روز جهانی کودک و آخرین روز از هفته جهانی سالمند می باشد.

وی با اشاره به بحران میانسالی و سالمندی در کشور گفت: بحران میانسالی و سالمندی در جامعه سبب شکاف بین نسل ها شده و ما نگران نیازهای تکریم و منزلت بزرگسالان در جامعه هستیم.

مسئول امور فرهنگی اجتماعی شهرداری گلپایگان ابراز داشت: متاسفانه در جامعه جایگاه و منزلت بزرگسالان و سالمندان در حال کمرنگ شدن می باشد.

وی اظهار داشت: کودکان جزء میراث هر کشوری هستند و دارای جایگاه ویژه ای می باشند.

حبیبی با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد در روز جهانی کودک اذعان داشت: اهدای صد و ده جلد کتاب به دانش آموزان مدرسه جلال ال احمد در رابطه با بازیافت و اهمیت بازیافت در مبدأ و اهدای هشتاد بسته پنج جلدی کتاب شهردار کوچولو با مضمون آشنایی با موضوعات مختلف شهری از قبیل ترافیک، نگهداری از محیط زیست و شماره تماس های اضطراری و… و برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب باسن کودکان واهدای جوایز از جمله برنامه ها بود.

وی در خاتمه بیان داشت : اهدای کتاب بازیافت به کودکان و نوجوانان به منظور انتقال بحث بازیافت و توجه جدی به این مسئله می باشد.

تصاویر مرتبط: 

                 

خبر نگار مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 105758 و در روز دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت ۰۶:۱۷:۲۱
2024 copyright.