امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۷/۱۵
کد خبر : 105687
چاپ خبر :
فرماندهی انتظامی گلپایگان در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه گلپایگان :

مشارکت مردم در ایجاد امنیت و جامعه محور کردن امنیت هدف نیروی انتظامی است.

بساطی ابراز داشت: هدف نیروی انتظامی بیشتر مشارکت دادن مردم در ایجاد امنیت و جامعه محور کردن امنیت بوده و نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش خبرگزاری بیان، سرهنگ دوم ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه این هفته گلپایگان ، ضمن آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و درود بر روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی و تمامی شهدا بالاخص شهدای ناجا و تبریک به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت : امسال هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه شروع شده است.

بساطی ابراز داشت: هدف نیروی انتظامی بیشتر مشارکت دادن مردم در ایجاد امنیت و جامعه محور کردن امنیت بوده و نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان از این قاعده مستثنی نیست.

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی و وظایف آن به بیان عملکرد وضعیت پلیس در شهرستان پرداخت و ابراز داشت: نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان در شرایطی قرار دارد که توانسته بیش از یک چهارم جرایم را کنترل کند و این مهم به دست نمی آمد مگر با همکاری ، همدلی و پشتیبانی شورای تامین و مردم شهرستان .

وی یادآور شد: یکی از مواردی که سبب شد این کار به خوبی صورت گیرد ؛ارتباط چهره به چهره و نزدیک با مردم وحضور در محلات، مساجد و مدارس بود برای این که بدانید ما مشکلات را درک می کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در دو سال اخیر ۳۵ درصد کاهش سرقت در شهرستان داشتیم تصریح کرد: در بحث سرقت منزل که یکی از دغدغه های مردم شهرستان بود با کاهش بیش از چهل درصد مواجه بودیم و این یکی از برنامه ریزی های دقیقی است که در شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه سرقت احشام در شهرستان بیش از چهل درصد کاهش داشته است گفت: مردم بیش از بیست هزار تماس با نیروی انتظامی داشته اند که این نشانه اعتماد مردم به نیروی انتظامی می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: در بحث کاهش سرقت ها، در ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با ده درصد کاهش مواجه بودیم.

بساطی افزود: بیش از هفت هزار تماس منجر به فعالیت های انتظامی و بیش از هزار و پانصد تماس منجر به تشکیل پرونده قضایی شده است

سرهنگ بساطی یاد آور شد: در تصادفات درون شهری که منجر به فوت می شد و بیشتر عامل آن موتور سواران بودند بیش از ۶۳ درصد از افرادی که در تصادفات درون شهری فوت شدند افراد موتور سوار بالای ۶۰ سال بودند

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گلپایگان بیش از ۵۰ درصد کاهش تصادفات درون شهری و بیش از ۳۲ درصد کاهش تصادفات برون شهری داشته ایم

وی در خصوص کلاهبرداری اینترنتی اذعان داشت : هیچ دستگاه و اداره ای مجوز ندارد که شما را پای عابر بانک بکشاند و این ها باید اطلاع رسانی شود.

فرمانده انتظامی گلپایگان اظهار داشت: باید دیدار چهره به چهره و تماس مردم با نیروی انتظامی بیشتر از گذشته باشد و ما را خدمت گذار واقعی خود بدانید.

وی در خاتمه گفت: تلاش بر این است که مردم شهرستان بیش از این در فضای امن زندگی کنند چرا که اعتقاد داریم امنیت بستر ساز روحی شهرستان هست.

خبرنگار: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات